Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی کسانی اظهار کرد: در پی مراجعه خانم جوانی با مرجوعه قضائی به پلیس فتا و درخواست رسیدگی به شکوائیه خود مبنی اینکه شخصی ناشناس از طریق دایرکت شبکه اجتماعی اینستاگرام، وی و دوستان و آشنایانش را تهدید کرده که این کار باعث برهم زدن آرامش روحی و روانی و رعب و وحشت اطرافیانش و در ادامه اخراج از محل کارش شده است، بر همین اساس موضوع برای پیگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد شخصی با ایجاد یک پیج اینستاگرام با شناخت کامل از خانواده شاکیه با تهدید و فحاشی از دنبال کننده‌های خانم جوان می‌خواهد سریعاً ایشان را بلاک کنند در غیر این صورت به اقدامات جنون‌آمیز دست خواهد زد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: با تحقیقات فنی و بررسی‌های انجام‌شده سرانجام متهم شناسایی شد و بر همین اساس شاکیه اذعان داشت شخص مذکور آشنا و همسر سابق وی بوده است و بنابراین پس از هماهنگی با مقام قضائی شخص مربوطه دستگیر شد.

کسانی ادامه داد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال جمع‌آوری‌شده، لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت که احساس کردم افرادی برای همسر سابقم ایجاد مزاحمت می‌کنند بر همین اساس حالت روانی دیوانگی پیداکرده و به افرادی که پیج همسرم را دنبال می‌کردند، پیام دادم.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه به کاربران هشدار داد: کاربران شبکه‌های اجتماعی مراقب رفتار آنلاین خود باشند و برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند زیرا ایجاد مزاحمت در فضای مجازی با هر عنوان و علت جرم بوده و بر اساس ماده ۶۶۹ از قانون مجازات اسلامی، هرکس، دیگری را به هر نحو، به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی یا به افشای سری نسبت به خود یا بستگان او تهدید کند اعم از این‌که به این واسطه تقاضای وجه یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را کرده یا نکرده باشد به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا زندان از ۲ ماه تا ۲ سال محکوم خواهد شد.

کسانی خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

کد خبر 5450922

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس فتای کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا نیمه شعبان آیت الله علوی گرگانی آمار کرونا گرگان سفرهای نوروزی بارش برف خطبه های نماز جمعه نوروز 1401 عکس استانها پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس