Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، وزارت دفاع روسیه از مقامات محلی شهر ماریوپل خواسته است تا این شهر بدون درگیری ترک کرده و تسلیم نیروهای روسیه کنند.

میخائیل میزینتسف، مدیر مرکز ملی مدیریت دفاع روسیه به نیروهای اوکراینی گفت: اسلحه‌های خود را زمین بگذارید.»

این مقام روسی اعلام کرد کسانی که خود را تسلیم کرده و سلاح خود را بر زمین بگذارد می‌توانند از ماریوپل خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌ها نیز به نقل از سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرده‌اند که ارتش روسیه به مزدوران و نظامیان ارتش اوکراین در ماریوپل تا ظهر دوشنبه مهلت داده تا سلاح خود را زمین گذاشته و این شهر را ترک کنند. برخی رسانه‌ها اعلام کردند که دولت اوکراین مهلت روسیه برای تخلیه و تسلیم شهر ماریوپول را رد کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: دفاع روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد

کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که اجساد دفن شده غیرنظامیانی که نشانه‌هایی از شکنجه در آنها دیده می‌شود در آودیوکا در دونتسک‌کشف شد. بازرسان کار روی این پرونده را آغاز کرده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه بر روی آخرین خشونت‌های ارتش اوکراین علیه غیرنظامیان مناطق خرسون و زاپوروژیا و همچنین جمهوری خلق دونتسک مطالعه خواهند کرد.

گزارش شده است که دفن غیرنظامیان با آثار شکنجه در آودیوکا کشف شده است. بازرسان روسی تمام شرایط حادثه و افراد دخیل در جنایات را پیدا خواهند کرد. 

گفتنی است، آودیوکا، حومه شمالی دونتسک که توسط ارتش اوکراین به منطقه‌ای بسیار مستحکم تبدیل شده بود، در 17 فوریه توسط ارتش روسیه آزاد شد.

عقب نشینی نیروهای اوکراینی از مواضع خود در شهر آودیوکا

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند