Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@07:33:23 GMT

چاپ پرچم تبلیغاتی و ساحلی با طهران پرچم

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۷۰۸۵

چاپ پرچم تبلیغاتی و ساحلی با طهران پرچم

برای داشتن هویت سازمانی علاوه بر انجام کارهایی چون تبلیغات محیطی، مجموعه نشان ها و یا مجموعه شعارها و اقداماتی که باعث ماندگار شدن شما در ذهن مخاطبتان می شود، میتوان از پرچم نیز استفاده نمود. چرا که پرچم ها می توانند تاثیرگذارترین عامل شکل گرفتن یک سازمان و هویت بخشیدن به آن باشند. که ملل ها، سازمانها و ساختارهای دارای هویت اعم از قومیتها، ایالت ها و کشورها هویت ملی خود را از طریق روش هایی مثل چاپ عکس و یا نماد و لوگوی مشخص بر روی یک پرچم به جهانیان نشان میدهند که همین امر موجب حضور مداوم و چشمگیر آن در همه جا میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع چاپ پرچم

طهران پرچم تولیدکننده انواع پرچم ساحلی، پرچم تشریفات، پرچم رومیزی و اهتزاز در تهران است. چاپ پرچم سااحلی توسط دستگاه دیجیتال انجام می شود از همین رو کیفیت رنگی و ماندگاری بیشتری دارد. برای خرید یا استعلام قیمت انواع پرچم تبلیغاتی؛ با طهران پرچم تماس بگیرید. هر نوعی از پرچم به چند مدل مختلف با توجه به شکل ظاهری، نوع پایه و پارچه تقسیم می شوند.

انواع پرچم ساحلی

همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد، پرچم ساحلی دارای انواع مختلفی است که متناسب با شکل ظاهری آن دسته بندی می‌شوند.

پرچم ساحلی بادبانی پرچم ساحلی قطره ای پرچم بادبانی مدل F

پایه های استفاده شده در محصولات طهران پرچم معمولا گرانولی هستند و ایستایی و مقاومت بالایی در برابر باد شدید دارند.

پرچم ساحلی را احتمالا در جلوی درب مغازه ها و فروشگاه ها دیده اید، یا در ورودی نمایشگاه های بزرگ و کنار غرفه شرکت ها معمولا دیده می شود. اغاب به پرچم ساحلی، پرچم بادبانی هم می گویند و به خاطر شکل ظاهری منحصربفردی که دارد توجه مردم را بیشتر جلب میکند و کاربرد فراوانی در تبلیغات محیطی دارد.

چاپ پرچم تشریفات

به دلیل آنکه یک پرچم ایستاده است، در بیشتر مکان ها قابل استفاده می باشد. به طور معمول پرچم تشریفات را در مکان هایی چون: سالن کنفرانس، هتل ها، اتاق مدیریت، لابی، اتاق انتظار و… قرار می دهند که بیشتر در معرض دید افراد باشد. شرکت ها و سازمان ها معمولا 2 پرچم پرچم تشریفاتی سفارش می دهند: پرچم ایستاده ایران و لوگوی شرکت یا برند مورد نظرشان.

انواع پرچم تشریفات پرچم ایستاده اسپرت پرچم تشریفات ریشه دار پرچم لمینت تشریفاتی چاپ انواع پرچم ایستاده تشریفات در طهران پرچم

برای خرید پرچم تشریفات و استعلام قیمت چاپ پرچم و پایه پرچم ایستاده؛ با ما مجموعه تولیدی طهران پرچم tehranparcham.com بگیرید.

چاپ پرچم رومیزی

کاربرد این نوع پرچم بر روی میز مدیریت و میز کارمندان است. البته در ورودی هتل ها و یا غرفه های نمایشگاهی برای تبلیغات برند خود از آن بر روی کانتر استفاده می کنند. سایز معمول پرچم های رومیزی ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر است.

سفارش خرید پرچم رومیزی

کافیست برای سفارش پرچم رومیزی برند خودتان با طهرام پرچم tehranparcham.com تماس بگیرید. تفاوتی ندارد که کسب و کار بزرگ و یا کوچکی دارید، چاپ یک پرچم زیبا، خوش فرم و متناسب می تواند بهترین و کارآمد ترین روش برای نمایش نام برند و لوگو مورد نظرتان باشد.

چاپ پرچم اهتزاز

 برای تبلیغات شهری در فضای باز استفاده می شود. قاعدتا شما پرچم هایی با طرح پرچم آن کشور، نماد شهرداری یا لوگو شرکتی خاص را به صورت عمودی یا افقی بر روی پل ها و یا میادین دیده اید. مکان های دیگری چون: سر در مدارس، مراکز دولتی، سفارت خانه ها و مساجد نیز از این مدل پرچم استفاده می کنند.

طهران پرچم با بیش از ۱۰ سال تجربه در بازار تهران، تولیدکننده انواع پرچم های اداری، تبلیغاتی و مذهبی است. این مجموعه انواع پرچم اهتزاز، تشریفاتی، رومیزی و ساحلی را با استفاده از ماشین آلات نوین و تکنولوژی روز تولید و ارائه می‌کند و همیشه در تلاش است تا باکیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارئه دهد.

تلفن: ۳۳۴۸۴۷۳۳ – ۰۲۱

همراه: ۹۲۳۱۰۰۴ – ۰۹۱۰

سایت: https://tehranparcham.com

۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰

تهران، بزرگراه امام رضا(ع)، شهر فرون آباد، خیابان مقداد انتهای خیابان چراغعلی، کوچه یاس نه غربی، پلاک

کد خبر 665508 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی پرچم تشریفات پرچم ایستاده پرچم رومیزی انواع پرچم پرچم ساحلی چاپ پرچم پرچم ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • هنوز تشریفات گمرکی برای قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران انجام نشده است
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • تشریفات گمرکی برای ۱۰ واگن باری ارسال شده به مرز شمتیغ انجام نشده است
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی