Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@22:50:18 GMT

گل باران در لیگ؛ تحقیر فولاد در دستگردی توسط پاس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۸۰۸۰

در قسمت چهارم بررسی پرگل ترین بازی های تاریخ لیگ برتر ایران، به جدال پاس تهران و فولاد خوزستان می پردازیم.

پاس تهران و فولاد خوزستان در بیست و چهارمین هفته پنجمین لیگ برتر یک بازی پرگل را رقم زدند.

اطلاعات بازی هفته بیست و چهارم - لیگ پنجم پاس تهران 7-1 فولاد خوزستان شنبه 13 اسفند 1384 گل های پاس: میثم منیعی (44-66) - محسن بیاتی نیا (57) - کیانوش رحمتی (81) - محمد نصرتی (82) - میلاد میداوودی (86) - هادی شکوری (89) گل های فولاد: حجت چهارمحالی (13) ترکیب پاس: رودباریان، نصرتی، شکوری، شیرزاد، حیدری، بیاتی نیا، برهانی، میداوودی، منیعی(کاظم)، نظری(رحمتی) و خورج(جمشیدی) ترکیب فولاد: میرزاپور، علوی، احمدی، منتظری، سلیمانی، شریفی نسب، سرلک، چهارمحالی، هوری(نوری)، زنیدپور(کمالی مفرد) و موسوی(کلاه کج)

 در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، پاس تهرانی که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بود، به مصاف فولاد رفت و دستگردی یک نتیجه عجیب را به خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در حالی که ابتدا با برتری 1 بر 0 فولاد آغاز شد، پاس در دقایق پایانی نیمه اول بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم بازی 180 درجه متفاوت شد. بیاتی نیا در دقیقه 57 گل دوم را زد و در دقیقه 66 ابراهیم میرزاپور گلر فولاد از زمین بازی اخراج شد و یک پنالتی برای پاس گرفته شد تا منیعی گل دومش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. پس از این گل، پاس بازی را در دست گرفت و 4 گل دیگر زد تا در نهایت 7 بر 1 پیروز این جدال تماشایی شود.

در پایان فصل، پاس با 16 پیروزی، 10 تساوی، 4 شکست، 54 گل زده و 29 گل خورده با 58 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال، نایب قهرمان شد. فولاد خوزستان نیز با 11 پیروزی، 8 تساوی و 11 شکست، 30 گل زده و 41 گل خورده و کسب 41 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. استقلال قهرمان شد و شموشک نوشهر و شهید قندی یزد سقوط کردند.

اخبار داغ 

دروازه بان تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردم پروژه برترین های قرن تازه واردها در آینه طرفداری | سقوط شموشک نوشهر و رتبه تک رقمی پگاه گیلان شرمساری کریم بنزما از شکست سنگین رئال مادرید در ال‌کلاسیکو / عکس توییتر آاس رم: کسی گفت عیدی؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی با ملوان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: متأسفانه آن طور که برنامه ریزی کرده بودیم بازی پیش نرفت و در نیمه اول ناچار شدیم، چهار تغییر در ترکیب ایجاد کنیم. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که داشتیم، موقعیت زیادی خلق کردیم اما فقط توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

وی بیان کرد: با توجه به نتایج تیم‌های دیگر شاید تساوی برای ما خوب نباشد اما اینکه بازی را برگرداندیم و به آینده امیدواریم خدا را شکر می‌کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که با حضورشان باعث شدند تا تیم نتیجه را برگرداند.

پورموسوی اظهار کرد: تیمی که دست به چهار تغییر می‌زند، دچار مشکل است و باید منشأ یکسری اتفاقات را بررسی کنیم و در طول هفته کار کنیم تا برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

پورموسوی گفت: هر پنج بازی ما سخت خواهد بود و فقط می‌توانیم تا هفته سی‌ام امیدوار باشیم. اگر امشب برنده می‌شدیم شاید هفته بیست و هشتم یا بیست و نهم، تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شدند اما با برد نساجی و تساوی استقلال خوزستان فکر می‌کنم تا هفته سی‌ام باید روحیه‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از رسانه‌ها هم می‌خواهم از استقلال خوزستان حمایت کنند تا با انرژی مثبت آنها در بازی‌های آینده به رقابت‌ها برگردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری شرکت نکرد و خبرنگاران اهوازی نشست خبری تیم ملوان را تحریم کردند.

کد خبر 6094746

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند