Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:19:51 GMT

از خدمت جهادی تا استقبال از گردشگران نوروزی

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۸۵۸۲

از خدمت جهادی تا استقبال از گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، همه ساله با آغاز بهار و لحظه سال تحویل تمامی  افراد برنامه ریزی میکنند تا در جمع خانواده باشند اما شرایط و سبک زندگی امروزی گاهی این فرصت های شیرین را از ما دریغ می‌کند.

بسیاری از مردم لحظه سال تحویل را در محل کار تجربه می کنند مانند پزشکان و پرستارانی که برای سلامتی مردم از جان خود مایه میزارن و رنج دوری از خانواده رو تحمل میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اعضای گروه پزشکی وشین دیار مکران در اوقات فراغت و خارج از شیفت کاری در لحظه سال تحویل 1401 در روستای شگیم به ویزیت رایگان بیماران نیازمند پرداختند.

دکتر فرزانه زاهد جراح و متخصص زنان زایمان در این زمینه گفت: امسال نیز مثل سالهای گذشته دوست داشتم در کنار خانواده باشم اما این توفیق انجام نشد ولی از اینکه در میان مردم بلوچ و اهالی روستای شهید پرور شگیم هستم و میتوانم بخشی از آلام مردم را درمان کنم خیلی خوشحال هستم چرا که فکر کردم این کوچکترین کاریست که برای مردم این روستا انجام می دهیم.

 

خانم زاهد ضمن دعوت  از خیرین و  همکاران خود در سراسر نقاط کشور برای پیوستن به موسسه نیکوکاری وشین دیار مکران گفت: این کار خیرخواهانه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام شده است و هدف از اجرای آن کاهش فاصله بیمار به پزشک است و در این طرح به کمک خیرین و پزشکان داوطلب بیماران به صورت رایگان ویزیت و داروی رایگان نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.   

در کنار ویزیت رایگان و در لحظه تحویل سال 1401 اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نیکشهر با اهدای گل و حلوا و اجرای برنامه های شاد فرهنگی -هنری از گردشگران پذیرایی کردند.

 

مجیب حسنی سرپرست فرمانداری نیکشهر نیز ضمن تبریک آغاز سال 1401  گفت: اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نیکشهر  با تمامی ظرفیت ها  و بسیج امکانات، مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی  است.

وی افزود: برای اسکان مسافرین نوروزی 8 نقطه محل  در شهر نیکشهر پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: 3 مجتمع خدمات رفاهی و و بین راهی مجهز به پمپ بنزین 24 ساعته آماده خدمات رسانیست و برای مسافران غیر بومی نیز که مشکل کدینگ کارت سوخت دارند با کارت های ویژه جایگاهها سوخت رسانی می شوند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکان جهادی تعطیلات نوروز سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق

علی فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: نخستین اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان بافق در امسال، با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی ۴، برگزار شد و در این شهرستان از سال گذشته تاکنون چهار اردوی جهادی دامپزشکی برگزار شده است. 

او افزود: در این اردو برای بیش از ۱۰ هزار راس دام خدمات واکسیناسیون رایگان دام، سم پاشی بدن دام و همچنین ویزیت رایگان دام صورت پذیرفت. 

فاتحی نیا بیان کرد: اردوی جهادی بافق یک روزه بود که در آن بیش از ۱۲ نفر از همکاران دامپزشکی با مشارکت بسیج، خدمات رسانی کردند. 

او گفت: در سال گذشته ۳۸ اردوی جهادی دامپزشکی در استان برگزار شده که بیش از ۲۰۰ هزار راس دام خدمات را دریافت کردند. 

مدیرکل دامپزشکی استان یزد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردو‌ها خدمات رسانی به دامداران خرد روستایی و عشایر به منظور تولید بهتر و افزایش بهره وری است.

گفتنی است در حاشیه این اردو، مدیرکل دامپزشکی استان یزد با خانواده شهید جهادگر عبدالرضا عابدی دیدار کرد. 

 در این دیدار فاتحی نیا گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است و خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

همسر شهید عابدی نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت‎.

در پایان از طرف اداره کل دامپزشکی لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم شد‎. ‎

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است