Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران اردوها و بازی های تدارکاتی خوب را عاملی مهم برای حضور موفق در جام جهانی می داند

ابراهیم قاسمپور معتقد است که بازیکنان ذخیره تیم ملی چیزی از بازیکنان اصلی کم ندارند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی به دلیل ابتلای طارمی، جهانبخش و قدوس به کرونا این سه بازیکن را در دیدار مقابل کره جنوبی به همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سعید عزت اللهی و صادق محرمی نیز به دلیل محرومیت جواز حضور در این مسابقه را ندارند. ابراهیم قاسمپور در گفتگو با ایسنا درباره غیبت پنج بازیکن اصلی تیم ملی در دیدار مقابل کره جنوبی اظهار کرد:

ما در بازی‌های گذشته هم غایبان مهمی مثل طارمی و آزمون داشتیم اما خوشبختانه بازیکنان ذخیره تیم ملی اگر بهتر از اصلی‌ها نیستند، قطعا کمتر هم نیستند. در یکی دو سال اخیر تعدادی از بازیکنان ما لژیونر شدند و اختلاف آن‌ها از نظر کیفیت بسیار اندک است. بقیه بازیکنان در این شرایط می‌خواهند شایستگی‌های خود را نشان دهند و خودشان را ثابت کنند.

او ادامه داد:

بازیکنان ذخیره هم می‌توانند خلاء را پر کنند. بازیکنان جایگزین انرژی مضاعفی دارند تا خودشان را ثابت کنند و قطعا تلاش خود را بیشتر می‌کنند. البته تنها نگرانی این است که آزمون و طارمی در کنار هم بسیار عملکرد خوبی دارند، همدیگر را درک می‌کردند و حضور آن‌ها بسیار تاثیرگذار است اما بازیکنان جایگزین تا حدودی زیادی می‌توانند موثر کار کنند.

قاسم‌پور درباره تقابل ایران با کره جنوبی و لبنان گفت:

تیم ملی کره جنوبی لژیونرهای زیادی دارد و با تجربه هستند و از توانایی‌های‌شان استفاده می‌کنند. بازی سختی است اما اکثر مواقع ما مقابل کره عملکرد خوبی داشتیم و بازی را واگذار نکردیم. خوشبختانه هر دو تیم صعود کردند و استرس زیادی ندارند. کره‌جنوبی باز بازی می‌کند و این مساله به ما کمک می‌کند بتوانیم بازی خودمان را ارائه دهیم. ما می‌توانیم مقابل آن‌ها نتیجه بگیریم.

او با بیان این‌که بازی مقابل لبنان سخت تر است، عنوان کرد:

تیم‌هایی که می‌آیند بسته بازی کنند، کار را بسیار سخت می‌کنند. فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. البته روی کاغذ ما از لبنان سرتر هستیم و شانس‌مان بسیار بیشتر است. امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم بازی خوبی ارائه دهیم و قاطعانه پیروز شویم. در هر صورت این دو بازی بسیار بازی‌های متفاوتی هستند.

این پیشکسوت فوتبال درباره حریفان احتمالی ایران در جام جهانی گفت:‌

بهترین تیم‌ها در جام جهانی حضور دارند و دست و پا بسته نیستند. ابتدا باید ببینیم تکلیف سرمربی تیم ملی در جام جهانی چه می‌شود. اگر اسکوچیچ می‌ماند که باید برنامه‌هایش را پیاده کند و خواسته‌هایش برآورده شود. اردوها و بازی‌های دوستانه بسیار مهم هستند. ما همیشه برای انجام بازی‌های تدارکاتی به مشکل خوردیم اما امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را تدارک ببینیم.

اخبار داغ 

دروازه بان تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردم پروژه برترین های قرن تازه واردها در آینه طرفداری | سقوط شموشک نوشهر و رتبه تک رقمی پگاه گیلان شرمساری کریم بنزما از شکست سنگین رئال مادرید در ال‌کلاسیکو / عکس توییتر آاس رم: کسی گفت عیدی؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان ذخیره جام جهانی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم

مائوریسیو پوچتینو معتقد است غیاب کول پالمر چلسی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

طرفداری | چلسی فردا شب در هفته 35 لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا است. مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. پوچتینو در مورد شرایط مصدومان تیمش گفت:

کولویل و ریس جیمز هنوز قادر به همراهی ما نیستند اما به بازگشت نزدیک شده اند. در بخشی از تمرینات حضور داشتند اما هنوز قادر به همراهی ما نیستند. در مورد پالمر فکر می کنم که همراه ما خواهد بود. کول پالمر بازیکنی بسیار خوب و کلیدی برای ما است و نشان داده که در غیاب او، با مشکلاتی مواجه هستیم. این حقیقتی است که نمی توان منکر آن شد.

فقدان شخصیت و باور در تیم؟

این حقیقت ندارد چون ما گل اول را پس از چهار دقیقه دریافت کردیم و سپس تیم تلاشش را کرد. ما موقعیت هایی خلق کردیم. سپس نیمه دوم را آغاز کردیم و تنها پس از شش یا هفت دقیقه گل دوم را دریافت کردیم. شاید در نیمه دوم کمی از نظر باور به خودمان مشکل داشتیم اما در نیمه اول این طور نبود. فقدان باور گاهی اتفاق می افتد. پس از ناامیدی مقابل منچسترسیتی، زمانی برای ریکاوری نداشتیم و به مصاف تیمی رفتیم که پر از اعتماد به نفس بود. به همین علت رنج کشیدیم.

پیروزی در ویلا پارک؟

بازی متفاوت، رقابت متفاوت. در این مورد صحبت می کنیم که پایان فصل، سخت ترین مقطع است. بله ما نیاز داریم باور داشته باشیم که می توانیم بهتر رقابت کنیم. مقابل آرسنال سرسخت نبودیم و نیاز داریم همان حسی را داشته باشیم که در رقابت مقابل منچسترسیتی یا اورتون داشتیم.

اونای امری؟

سرمربیان برتر نیاز به سازماندهی و تیم های برتر دارند و باید ابزار لازم برای عملکرد مد نظرشان برای آن ها فراهم شود. امری سرمربی برتری است و یکی از بهترین هاست. سخت است بگوییم چه کسی بهترین سرمربی است اما قطعاً او یکی از بهترین هاست.

مصدومیت انزو فرناندز؟

او احساس درد داشت و این درد او را محدود کرده بود. مهم ترین چیز این است که مشکل او برطرف شود. اگر بخاطر این مصدومیت قادر به بازی نباشد، آن وقت به ضرر خودش و تیم است.

انگیزه دادن به بازیکنان؟

ما مسئول انگیزه دادن به بازیکنان هستیم؟ پذیرش این مسئله سخت است. وقتی در چلسی بازی می کنید، انگیزه خودش به سراغ شما می آید.

تلاش بازیکنان برای کسب جایگاه در چلسی؟

به نظر می رسد فقط من نیاز به پیشرفت دارم، نه؟ همیشه فقط سرمربی مد نظر است. ما همه مسئول هستیم و باید ثابت کنیم لایق حضور در این باشگاهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!