Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:45:57 GMT

گشایش اقتصادی در انتظار صنایع راکد بروجرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۸۲۶

گشایش اقتصادی در انتظار صنایع راکد بروجرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از گشایش اقتصادی در انتظار صنایع راکد این شهرستان خبر داد.

دکتر فاطمه مقصودی اظهار کرد: در سال گذشته اقدامات گسترده‌ای برای رفع مشکلات صنایع راکد و طرحهای نیمه‌تمام صورت گرفته که با این اقدامات در سال جاری گشایش اقتصادی برای این طرح‌ها انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: صنایع سامان‌کاشی، عظیم خودرو، شهرک صنعتی اشترینان، طرح سد آبسرده، راه‌آهن بروجرد، توسعه طرح‌های روستایی و ... از جمله طرح‌هایی است که در سال جاری می‌توان شاهد رشد و توسعه آنها بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فاز دوزندگی صنایع نساجی بروجرد نیز در روزهای آخر سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید که با تکمیل فازهای مختلف آن زمینه توسعه اقتصادی این صنایع و ایجاد اشتغال برای شهروندان فراهم می‌شود.

اقدام برای رشد و توسعه اقتصادی در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

مقصودی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ گفت: برای رشد و توسعه اقتصادی باید در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اقدام کرد تا بتوانیم در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر گام‌های اساسی برداریم.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب با هوشمندی و با برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه کشور در همه سال‌ها نامگذاری کرده که این مهم ریل‌گذاری اقتصادی و مدیریتی برای همه کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بروجرد فاطمه مقصودی مجلس شورای اسلامی اشترینان توسعه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عطا حسن پور در جلسه شورای عشایری بروجرد و با حضور صمیمی عشایر این منطقه و فرماندار بروجرد برگزار شد؛ اظهار داشت: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می توان به درامدزایی در این حوزه و حوزه های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

وی افزود: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه این زمینه از گردشگری را دارند، مناطقی که محل زندگی عشایر کوچ رو است با توجه به روحیه مهمان نوازی و زندگی اصیلی که این افراد دارند می تواند از جاذبه های زیادی برای گردشگران برخوردار باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان اظهار داشت: توسعه گردشگری عشایری می تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند و جوانان تحصیل کرده عشایری می توانند در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز کنند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم شود.

حسن پور در پایان گفت : در گردشگری عشایری، گردشگر به دنبال این است در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی افراد علاقمند ما مجوز راه اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارائه می دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902023

دیگر خبرها

  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت