Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:46:13 GMT

۱۴ مصدوم در ۲ سانحه رانندگی خوزستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۹۶۷

۱۴ مصدوم در ۲ سانحه رانندگی خوزستان

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز در برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در شهر هویزه چهار نفر مصدوم و به بیمارستان سوسنگرد منتقل شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نیز ظهر امروز در کیلومتر ۱۵ جاده الهایی به سمت شوش (روبه‌روی روستای کعب عمیر) واژگون شده و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از انتقال مصدومان این سانحه رانندگی توسط اورژانس اهواز و شوش با همکاری هلال احمر به بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.

کد خبر 5452006

منبع: مهر

کلیدواژه: فوریت های پزشکی خوزستان سانحه رانندگی مصدومیت بوشهر نوروز ویروس کرونا کرمانشاه نوروز 1401 مسافران نوروزی نیمه شعبان بارش برف عید نوروز آمار کرونا گردشگری اردوهای راهیان نور سفرهای نوروزی خطبه های نماز جمعه یک دستگاه خودروی سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید

آفتاب‌‌نیوز :

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه، امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طا‌ها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد