Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاتریک برگر خبرنگار اشپورت آینس گزارشی از اخبار نقل و انتقالاتی بروسیا دورتموند، منتشر کرده است

دورتموند به دنبال بازیکنان متعصب و نیکو اشوتربک، وضعیت تمدید قرارداد رویس و داهود و لیست فروش باشگاه، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بروسیا دورتموند:

به نقل از پاتریک برگر خبرنگار اشپویت آینس، احتمال جدایی مانوئل آکانجی از دورتموند، 85 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند از فروش این بازیکن می‌خواهد 20 میلیون یورو به دست بیاورد. زنبور‌ها نیکو اشلوتربک را زیر نظر دارند. عاملی که برای سباستین کل مدیر ورزشی سال آینده دورتموند اهمیت دارد، این است که بازیکنان روی دورتموند تعصب داشته باشند و نگاهشان به کسب درآمد بیشتر در جایی دیگر نباشد. مانند نیکلاس زوله که همه توان خود را به کار می‌گیرد و نگاهی به موجودی حساب بانکی‌اش ندارد.

لیست فروش و بررسی وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان

محمود داهود در سال 2023 قراردادش با دورتموند به اتمام خواهد رسید. در تابستان مذاکراتی با این بازیکن صورت خواهد گرفت. دورتموند امیدوار است که بتوانند او را برای مدت بیشتری در باشگاه نگه دارند. در این میان نیز، دورتموند به دنبال یک هافبک دفاعی کلاسیک نیز هست. تورگان هازارد و یولیان برانت هم در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، اجازه خروج از باشگاه را دریافت خواهند کرد. نیکو شولتز نیز در صدر لیست فروش باشگاه قرار دارد. حقوقی که او از دورتموند دریافت می‌کند متناسب با عملکردی که ارائه می‌دهد، نیست. شولتز در این فصل تنها به دلیل مصدومیت‌های رافائل گریرو توانسته در ترکیب اصلی دورتموند قرار گیرد. اولین ملاقات‌ها میان سباستین کل و ایجنت مارکو رویس صورت گرفته است. به جیووانی رینا در داخل باشگاه به عنوان جانشین مارکو رویس در دو یا سه سال دیگر نگاه می‌شود. این بازیکن آمریکایی شماره 10 آینده بروسیا دورتموند خواهد بود.

لوکا یوویچ جانشین ارلینگ هالند

از آنجایی که به احتمال خیلی زیاد، هالند در تابستان آتی از دورتموند جدا خواهد شد، این باشگاه از همین حالا به جایگزینان غول نروژی افتاده است. حال به نقل از مارکا، یکی از این گزینه‌ها لوکا یوویچ بر شمرده می‌شود. لوکا یووچ که از سال 2019 که به رئال مادرید پیوست، تا‌کنون نتوانسته عملکرد درخشانش در فرانکفورت را در اسپانیا نیز تکرار کند. پاتریک شیک، سباستین هالر و داروین نونیز نیز تاکنون به دورتموند توسط رسانه‌ها مختلف لینک شده‌اند. همچنین گفتنی است که زنبور‌ها همچنان در حال مذاکره برای جذب کریم آدیمی با سالزبورگ هستند، اما به این بازیکن به چشم جانشین ارلینگ هالند نگاه نمی‌شود.

اخبار داغ 

دفاع راست تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردمی پروژه برترین های قرن استقبال باشگاه پونفرادینا از احمدرضا عابدزاده غیبت لیونل مسی در تیم منتخب هم تیمی های تراشتگن فروش پیراهن های تقلبی فصل بعد بارسلونا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم

دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش با پیروزی پر گل لایپزیش به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لایپزیش به‌پایان رسید.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ تک گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

ایکوما اوپندا در دقیقه ۲۳، بنجامین سسکو در دقیقه ۲+۴۵، محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ و کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۸۰ گل‌های لایپزیش را رقم زدند.

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش کد خبر 748525

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟