Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم صرب رئال مادرید از نیمکت نشینی دائمی در این تیم خسته شده است.

اگر اتفاق خاصی نیافتد، لوکا یوویچ در تابستان از رئال مادرید جدا می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، وقتی لوکا یوویچ با امید و آرزوهای فراوان به رئال مادرید می پیوست، هیچوقت فکر نمی کرد چنین سرنوشتی پیدا کند. مهاجم صرب که در فصول اخیر بیش از این که برای رئال مادرید به میدان برود، از روی نیمکت بازی های تیمش را دنبال کرده است، مد نظر کارلو آنچلوتی هم قرار ندارد و در ترکیب مربی ایتالیایی استفاده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال مارکا مدعی است کهاین بازیکن از نیمکت نشینی دائمی در برنابئو خسته شده است و هم این بازیکن و هم سران باشگاه می دانند که به جز به وجود آمدن اتفاقی عجیب، یوویچ در تابستان رئال مادرید را ترک خواهد کرد. در ژانویه هم چند باشگاه شرایط این مهاجم را جویا شدند اما هیچ مذاکره رسمی صورت نگرفت. با این وجود به نظر می رسد این بار جدایی یوویچ از تیم مادریدی کاملا جدی باشد.

بنا به ادعای مارکا، در لیگ برتر دو تیم اورتون و آرسنال به این بازیکن علاقه دارند و در سری آ نیز میلان شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد. دورتموند هم در بوندسلیگا نیم نگاهی به یوویچ دارد ولی این تیم تنها در صورت جدایی هالند و ناکامی در جذب آدیمی سراغ یوویچ خواهد آمد.

یوویچ که در سال 2019 در ازای 60 میلیون یورو به رئال آمد، تا سال 2025 با این تیم قرارداد دارد. در حال حاضر ترنسفر مارکت قیمت این بازیکن را 20 میلیون یورو تخمین زده است ولی بعید است با این قیمت هم مشتری برای یوویچ پیدا شود به همین خاطر رئالی ها گزینه انتقال قرضی این بازیکن را نیز مد نظر دارند اما تلاش خواهند کرد گزینه خرید دائمی را در قرارداد قرضی این بازیکن قرار دهند.

یوویچ در دوران حضورش در رئال مادرید در 49 بازی تنها سه گل زده و 4 پاس گل داده است. او در این فصل تنها 473 دقیقه بازی کرده و از 12 فوریه یک بار هم در ترکیب رئالی ها به میدان نرفته است و حتی مصدومیت بنزما هم برای این بازیکن فرصت بازی ایجاد نکرده است.

اخبار داغ 

دروازه بان تیم قرن؛ زنده یاد ناصر حجازی | کاش جانشینی برای آن پرنده نرم پیدا می شد! علی دایی تماشاگر فینال رافائل نادال + عکس تامی آبراهام گلزن‌ترین بازیکن سال 2022 در پنج لیگ معتبر اروپایی پس از لواندوفسکی پیشنهاد بالاتر بایرن مونیخ نسبت به بارسلونا برای جذب مزروعی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا