Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@22:24:35 GMT

(ویدئو) رپ خوانی در شورای شهر در مورد کشتن پوتین

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۵۵۵۴

(ویدئو) رپ خوانی در شورای شهر در مورد کشتن پوتین

در جلسه شورای شهر تگزاس غیرمحتمل‌ترین واکنش به حمله روسیه به اوکراین اتفاق افتاد و یک کمدین با رپ در مورد کشتن پوتین جملاتی بیان کرد.

به گزارش فرارو، الکس استاین، که بیشتر به عنوان کمدین اینترنتی شناخته می‌شود، جلسه شورای شهر پلینو در ایالت تگزاس آمریکا را با اشعاری ضد پوتین برای اعضای شورا داغ کرد.

الکس استین در حالی که کت و شلوار به تن داشت و در انتها کتش را درآورد و به زمین انداخت درباره روسیه، اوکراین و کووید-۱۹ رپ خوانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی‌که مقامات منتخب با ناباوری تماشا می‌کردند.

ویدئویی از اجرای این مرد آمریکایی، که اشعار آن شامل "گلوله در مغز پوتین" و ... در سایت‌های مختلف و رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است. این کلیپ تنها در توییتر بیش از ۷.۳ میلیون بازدید داشته است.

الکس استین یک کمدین، یوتیوبر، ستاره رسانه‌های اجتماعی اهل دالاس است. الکس علاوه بر فعالیت کمدی خود در شبکه‌های اجتماعی، در تلویزیون نیز فعالیت داشته است.

پس از اینکه این ویدئو در فضای مجازی پخش شد، الکس گفت که این اجرا ۱۰۰ درصد طنز است، واقعا نمی‌خواهم پوتین را بکشم - من یک گیاهخوار هستم -، اما فکر می‌کنم ما باید کمی دیپلماسی داشته باشیم.

الکس همچنین فاش کرد که وقتی کار کمدی نمی‌کند به عنوان فروشنده ماشین کار می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: رپر شورای شهر پوتین اوکراین تگزاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران

جلسه شورای شهر تهران که امروز یکشنبه با حضور شهردار پایتخت برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با حضور شهردار برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود. پس از گزارش معاون حمل‌ونقل و ترافیک برخی اعضای شورا به قرارداد واردات از چین انتقاداتی وارد کردند و در مقابل برخی دیگر از اعضا این انتقادات را غیرفنی اعلام کردند و آن را سیاسی‌کاری خواندند.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر فرمایشات رهبری در خصوص وحدت بین دستگاه‌ها و ایجاد امیدآفرینی برای مردم، از اعضای شورای شهر خواست که تنها درباره گزارشی که معاون حمل‌ونقل شهرداری ارائه کرده است، صحبت کنند.

زمانی که شهردار تهران برای ارائه پاسخگویی به پشت تریبون رفت، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر از جمله تشکری هاشمی، امانی، قائمی، عباسی، اقراریان و خانم نجفی که از مخالفان سیاسی شهردار تهران به شمار می‌روند برای از حدنصاب‌افتادن شورای شهر، جلسه را ترک کردند.

در ادامه علیرضا زاکانی، شهردار تهران خطاب به کسانی که انتقاداتی وارد کرده بودند، گفت: اگر انتقادات شما فنی است بمانید تا پاسخ را بشنوید؛ شما نه جلسات هم‌اندیشی تشریف می‌آورید نه می‌نشینید پاسخ‌ها را بشنوید.

اختلافات سیاسی برخی اعضا با شهردار تهران بعد از انتخابات اخیر مجلس بالا گرفته است. همزمان جریاناتی در بیرون شورای شهر با راه‌های مختلف تلاش می‌کند تا مانع ورود اتوبوس و تاکسی‌های برقی به تهران شوند.

این جریان روز گذشته با انتشار قرارداد واردات خودرو از چین تلاش کرد در مسیر این پروژه اختلال ایجاد کند. کارشناسان معتقد هستند ورود خودروهای برقی در حل مسئله ترافیک و آلودگی هوا راهگشا است و چهره شهر را تغییر خواهد داد.

منبع: فارس

کد خبر 748825

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش
  • ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»