Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:53:33 GMT

نفت مسجدسلیمان باعث سرشکستگی فوتبال خوزستان شده است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۵۶۹۵

نفت مسجدسلیمان باعث سرشکستگی فوتبال خوزستان شده است

ایسنا/خوزستان یک کارشناس با اشاره به شرایط تیم نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم باعث سرشکستگی فوتبال خوزستان شده است.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره عملکرد فولاد تا اینجای رقابت های لیگ بیست و یکم، اظهارکرد: فولاد عملکرد متوسطی داشته است؛ البته نسبت به تراکتورسازی، ذوب آهن و پدیده که جزو تیم های خوب چند سال اخیر بوده اند، عملکرد مناسب تری داشته است، اما این برای فوتبال خوزستان کافی نیست و به عنوان تیمی که کادر و بازیکنانش سه سال کنار هم هستند و در لیگ و جام حذفی عملکرد خوبی داشته، انتظار می رفت امسال بازی ها و نتایج بهتری از این تیم شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتقاد اصلی ام به نحوه یارگیری این تیم است که حدودا ۱۶ بازیکن بالای ۳۰ سال در این تیم حاضرند و یکی از دلایل عدم نتیجه گیری فولاد، پیر بودن تیم است. بازیکنان این تیم، باکیفیت و باتجربه هستند، اما در این سطح از فوتبال که برای اجرای مسایل تاکتیکی و فنی، سرعت و میزان دوندگی حرف اول و آخر را می زند، این میانگین سنی دیگر جوابگو نیست. از طرفی فولاد باید تنوع تاکتیکی بهتری در فاز حمله و پلان های مناسبی جهت گلزنی داشته باشد که زیاد شاهد این مساله نبوده ایم.

این کارشناس فوتبال درباره نفت آبادان نیز گفت: نفت آبادان متناسب با امکانات و بودجه اش، نتایج قابل قبول تری نسبت به فولاد گرفته است و بخشی از این ماجرا به بومی بودن بازیکنان این تیم بر می گردد. جایی که اگر کمبود بودجه و امکاناتی نیز وجود دارد، اما عرق و تعصب بازیکنان بومی و غیرت و تلاش آن ها اجازه نمی دهد این تیم بیش از این در جدول پایین بیاید و اینجا است که نقش بازیکنان بومی بیشتر مشخص می شود که در یک بستر نامناسب نیز می توان با تلاش، زحمت، دوندگی، جنگندگی و خواستن اهداف بزرگی را پیاده کرد.

وی ادامه داد: البته قابل ذکر است عملکرد فنی نفت به مراتب بهتر از نتایج گرفته شده است و اگر بدشانسی چاشنی بازی های این تیم نمی شد، اکنون جایگاه بالاتری در جدول داشتند. ضمن اینکه حمایت همیشگی مردم آبادان در فضای مجازی و حتی کوچه و خیابان از این تیم سبب قوت قلب و دلگرمی کادر و بازیکنان شده است.

بابادی درباره نفت مسجدسلیمان هم عنوان کرد: نفت همیشه دقیقه 1+90 با بودجه ای بسیار کم و به لطف پیگیری مردم بسته می شود و هر فصل نیز در آستانه سقوط بوده است، امسال نتوانسته آن خوش شانسی های همیشگی را به همراه داشته باشد و در کنار مدیریت ضعیف ابتدای فصل و خصوصا بستن تیم توسط افراد غیرفنی و همچنین نداشتن بودجه و امکانات زیرساختی لازم، سبب سرشکستگی فوتبال خوزستان شده و از ۲۳ بازی انجام شده تنها با دو پیروزی و ۱۳ شکست، احتمال سقوط آن بیش از همیشه به نظر می رسد و اطمینان می دهم اگر این بار سقوط کرد، با این وضع بودجه و عدم حمایت مسولان، دیگر تا مدت ها رنگ لیگ برتر را به چشم نخواهد دید و ممکن است به سرنوشتی مشابه نفت تهران گرفتار شود.

وی بیان کرد: البته تغییرات مدیریتی خوبی در این تیم صورت گرفت که امیدواریم تا انتهای فصل تاثیرات مثبت خود را بگذارد. یکی از دلایلی که شیران زاگرس نتوانستند علی رغم دارا بودن شرایطی همچون نفت آبادان، خود را سروسامان دهند، نداشتن بازیکنان بومی و کم رغبتی مردم و سرمایه گذاران به حمایت از این تیم ناشی از مدیریت سنتی اش از ابتدای فصل است. قابل ذکر است که همواره مهم ترین سرمایه نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هواداران پرشور آن ها بوده اند که متاسفانه طی سه سال اخیر به خاطر شرایط کرونا نتوانسته اند آن گونه که باید و شاید همراهشان بوده و به آن ها کمک کنند و در کنار مشکلات مالی، مدیریتی، امکاناتی و عدم حمایت مسولان ورزشی و سیاسی استانی، سبب تزلزل موقعیت این دو باشگاه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه صنعت نفت آبادان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان فوتبال خوزستان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟