Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان سمنان همزمان با صبح چهارشنبه سوم فروردین ماه باز هستند و مشکلی در تردد وسایل نقلیه در این جاده‌ها نیست، ابراز داشت: علی رغم ترافیک پرحجم تردد به صورت روان در حال انجام است و مشکلی خاصی در راه‌های استان مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تنها محور اولنگ در شهرستان شاهرود به واسطه نداشتن ایمنی کافی مسدود است، بیان داشت: به دلیل بارش امکان لغزندگی راه‌های استان وجود دارد لذا از مسافران می‌خواهیم که در این هنگام ترجیحاً در شهرهای استان استراحت و یا در صورت لزوم تردد، رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را مورد لحاظ قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: انتخاب زمان و مسیر صحیح از دیگر عوامل مهم در سفر ایمن برای خانواده‌ها در مسیرهای شلوغ جاده‌ای ایام نوروز است.

کبیری با بیان اینکه مسافران برای تردد در مسیرهای استان و رسیدن به مقصد عجله نکنند، گفت: ورودی و خروجی شهرها با ترافیک نسبتاً نیمه سنگین روبرو است و پیش بینی می‌شود از پس فردا موج بازگشت نخستین مسافران مشهد مقدس به سمت تهران نیز آغاز شود.

وی با بیان اینکه مسافران نوروزی از سلامت خودرو، همراه داشتن سوخت کافی و زنجیر چرخ، لباس گرم، غذای خشک، اطمینان از بخاری و برف پاک کن خودرو و… اطمینان حاصل کنند، افزود: رعایت مسائل ایمنی تضمین کننده مسافرتی ایمن برای مردم است.

به گزارش مهر، امروز نسبت به روزهای گذشته کمترین میزان ترافیک را در راه‌های استان سمنان شاهد هستیم بیشترین میزان تردد خودروها طی یک روز در استان، همزمان با بیست و نهم اسفند ماه سال قبل با ورود ۷۰۰ هزار خودرو به استان سمنان در روز رقم خورده است.

کد خبر 5452254

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان سمنان سید تقی کبیری وضعیت راهها مسافران نوروزی بوشهر نوروز ویروس کرونا مسافران نوروزی نوروز 1401 کرمانشاه بارش برف عید نوروز گردشگری آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه نیمه شعبان سفرهای نوروزی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود