Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@23:09:03 GMT

تیم فوتبال امید به مصاف نساجی مازندران می‌رود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۷۴۲۹

تیم فوتبال امید به مصاف نساجی مازندران می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در راستای آماده سازی تیم امید ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند ازبکستان، اردوی این تیم در مرکز ملی فوتبال ایران در حال برگزاری است.

با توجه به آینده نگری مهدی مهدوی کیا، سرمربی این تیم به جهت حضوری پرقدرت در رقابتهای مقدماتی المپیک پاریس که پس از مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند ازبکستان و بازی‌های آسیایی هانگژو در چین برگزار خواهد شد، در دو اردوی اخیر این تیم از بازیکنان زیر ۲۱ سال استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای هماهنگی هر چه بیشتر تیم با نفرات جدید در اردوی نوروزی، کادر فنی بازی مقابل تیم لیگ برتری نساجی مازندران را در دستور کار قرار داده و قرار است ساعت ۱۶ یکشنبه هفته آینده (هفتم فروردین ۱۴۰۱) شاگردان مهدوی کیا در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال، میزبان تیم نساجی هستند.

شرایط حضور رسانه‌ها برای پوشش این دیدار دوستانه، از طریق رسانه‌های رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5452346

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی مهدوی کیا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کره جنوبی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات انتخابی جام جهانی تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا دراگان اسکوچیچ مسابقات قهرمانی آسیا دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه