Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:22:29 GMT

اتصال روستاهای مرزی گیفان در بجنورد به اینترنت پرسرعت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۷۸۲۴

اتصال روستاهای مرزی گیفان در بجنورد به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید علی مرتضوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها، اظهارکرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه زیرساخت‏ های پایدار و باکیفیت ارتباطی و فناوری اطلاعات در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور را هم در دستور کار قرار داده است.

وی از برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای بهره‌مندسازی روستاها از پوشش همراه و اینترنت، از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای مرزی گیفان پایین از توابع شهرستان بجنورد و برخورداری اهالی این روستا و روستای گیفان بالا در قالب ۲۵۱ خانوار و جمعیت ۷۶۴ نفری، از اینترنت پرسرعت تلفن همراه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی افزود: برای ارتقا تکنولوژی سایت‌های استان از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (یو.اس.اُ) سرمایه‌گذاری شده است.

وی بیان داشت: دسترسی عادلانه به شبکه‌های ارتباطی نوین، علاوه بر تقویت نظام اقتصادی روستاها و ارتقای سطح رفاه روستاییان به توقف روند مهاجرت از روستاها به شهرها کمک می‌کند و در برخی از نمونه‌ها حتی منجر به مهاجرت معکوس شده است.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت در خراسان شمالی ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی