Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@12:00:19 GMT

حال و هوای بهاری خیابان‌ها و معابر بجنورد در نوروز ۱۴۰۱+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۹۰۹۰

حال و هوای بهاری خیابان‌ها و معابر بجنورد در نوروز ۱۴۰۱+فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- خیابان‌ها٬ معابر و بوستان‌های مرکز استان خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۱ با طراحی نر و نمادهای زیبا٬ حال و هوایی بهاری به خود گرفته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ خیابان‌ها٬ معابر و بوستان‌های مرکز استان خراسان شمالی در نوروز 1401 با طراحی نر و نمادهای زیبا٬ حال و هوایی بهاری به خود گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در این باره اظهار داشت: کارهای بدیع و منحصر بفرد و خلاقانه همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد و تاثیر مثبتی بر روحیه شهروندان دارد.

وی اجرای طرح پارکلت‌های شهری برای ترویج فرهنگ پیاده محوری در شهر را یکی از طرح‌های نوروزی امسال دانست و اظهار داشت: اجرای پارکلت‌ها به‌عنوان یک طرح خلاقانه شهری دربجنورد به ابتکار همکاران شهری سفارش و توسط همکاران هنرمند اداره زیباسازی طراحی و اجرا شد.

حمیدی قول داد درصورت استقبال شهروندان و همراهی مدیران مربوطه برای تبدیل هسته مرکزی شهر به مرکز پیاده راه، عملیات نصب پارکلت‌های بیشتری را در سطح شهر در دستور کار قرار دهد.

"عمارت مفخم" بجنورد؛ بزرگ‌ترین موزه مردم شناسی شمال شرق کشور + فیلماستقبال از بهار طبیعت با خانه تکانی نوروزی در بجنورد+تصاویرساز و دهل نوروزی با خوردوهای کلاسیک برای بجنوردی‌ها شادی به ارمغان آورد + فیلم

ایجاد فرش گل در بوستان‌ها٬ نور پردازی درختان در پارک ملی بابا امان٬ طراحی و نصب ده‌ها المان بهاری در میادین و ایجاد کوچه چترها در هسته مرکزی شهر از جمله طرح‌های شهرداری بجنورد در نوروز 1401 است.

 

 

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران
  • بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است
  • بارش باران بهاری در بجنورد
  • رفت و برگشت باران بهاری به آسمان گیلان
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • طبیعت و هوای بهاری همدان