Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»سید احمد رسولی نژاد، با تأکید بر اینکه وقتی قرار است خط تولید خودرویی متوقف شود، باید تولید جایگزین آن از قبل تدبیر شده باشد، گفت: روند توقف خط تولید یک خودرو باید به این شکل باشد که یک خودروی جایگزین طراحی شده، به تولید محدود و سپس انبوه برسد و سپس خط تولید خودروی دیگری متوقف شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اما متأسفانه شاهد بودیم علیرغم توقف خط تولید خودرویی مانند پراید که قیمت پایین تری نسبت به سایر خودروها داشت، خودروی ارزان قیمت دیگری جایگزین نشد و خانواده ها با درآمد متوسط و پایین امکان خرید خودرو ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با ابراز تأسف از اینکه همواره خودروهای ارزان قیمت را در کشور حذف کرده و جایگزینی برای آن نداشته ایم، یادآور شد: خودروهای جدید نیز فارغ از مسأله قیمت، کیفیت آنچنانی نداشته اند و علیرغم اینکه آمار تصادف کاهش پیدا کرده، آمار تلفات افزایش پیدا کرده چرا که اغلب کسانی که از این خودروها استفاده می کنند خانواده ها هستند.

رسولی نژاد واردات خودروی ارزان قیمت را یکی از راهکارها برای کاهش قیمت خودروهای داخلی دانست و افزود:در شرایط فعلی واردات خودروی ارزان قیمت می تواند قدرت خرید مردم، کیفیت خودروی داخلی را افزایش داده و حتی به ارتقای تولید خودروی داخلی نیز کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن انتقاد از بی برنامگی وزارت صمت و خودروسازان در وعده هایی که برای تولید خودروی ارزان قیمت میدهد، گفت: ۶ الی هفت ماه از وعده دولت گذشته و زمان نیز به سرعت در حال گذر است اما خبری از تولید خودروی ارزان قیمت که خانواده های قشر متوسط و پایین توانایی تهیه آن را داشته باشند، نیست.

وی همچنین به اهمیت استفاده از شرکت های دانش بنیان اشاره و بیان کرد: قانونی در مجلس برای حمایت از تولید دانش بنیان به تصویب رسید که می تواند به صنایع مختلف کمک کند و کمیسیون صنایع نیز با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، بعد از تعطیلات نوروزی موضوع را پیگیری می کند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تولید خودروهای برقی و کم مصرف از جمله اقداماتی است که صنایع خودروساز می توانند با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تولید کنند که هم کیفیت بالا داشته باشد و هم قیمت تولید آن کاهش یابد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خودروی ارزان قیمت نایب رئیس کمیسیون صنایع نماینده خودروی ارزان قیمت تولید خودروی خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود