Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شبکه ارتباطی و مخابراتی منطقه خوزستان با وجود افزایش ۹۵ درصدی ورود مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته و کاروان های راهیان نور در مناطق جنگی و مرزی نرمال و پایدار است.

وی اظهار داشت:با توجه به افزایش ورود مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به مناطق مرزی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته ارتباطات در سطح استان از پایداری مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از جمله تمهیدات و اقدامات انجام شده را توسعه شبکه فیبر نوری و نصب و راه اندازی سایت های پر سرعت در مناطق گردشگری، زیارتی _ سیاحتی،  مرزی  و افزایش ظرفیت سایت ها، افزایش پهنای باند دیتای ثابت و همراه، پایش لحظه ای شبکه، تامین تجهیزات رزرو و باطری، دیزل و سوخت مورد نیاز عنوان کرد.

فلاح زاده افزود : به منظور آماده سازی شبکه برای ارتقای سطح کیفی ارتباطات ،نوبت کاری دفاتر خدمات ارتباطی،  مراکز شبانه روزی و پشتیبانی فنی و پاسخگویی در حوزه تلفن ثابت و سیار ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: مخابرات منطقه خوزستان همچنین برای حفظ پایداری سیستم های انتقال و ارتباطات و صیانت از مسیرهای فیبر نوری درون شهری و برون شهری در مقابل هرگونه آسیب، تیم های فنی و عملیاتی خود را مستقر کرده است.
 بر اساس اعلام رییس پلیس راه خوزستان ورودی مسافران نوروزی به استان نسبت به پارسال بیش از ۹۰ درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان ارتباطات شرکت مخابرات ایران خوزستان مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اصغر خدامراد منگری گفت: در قالب طرح‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود ۸ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک