Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه بیش از ۳ هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۸۰۷ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه‌کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته ۴۰۰ نفر بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: پس از تست‌های انجام شده، ۱۱۵ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند که نسبت به روز گذشته ۹ بیمار بیشتر شده است. در این مدت ۱۰ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید نسبت به روز قبل شش نفر کمتر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که تعداد فوتی ها نسبت به روز گذشته چهار نفر کمتر بوده است.

علوی با بیان اینکه در ایام نوروز طرح نظارت‌های بهداشتی در خصوص میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل اسکان مهمانان نوروزی در حال اجرا است، گفت: گر چه میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل اسکان مهمانان نوروزی ایده‌آل نیست اما حدود ۷۰ درصد رعایت می‌شود که در حد قابل قبول است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: میزان استفاده از ماسک در بازارها، بازارچه‌ها و اماکن عمومی کمتر از ۳۰ درصد است. دید و بازدیدهای نوروزی و تجمعات خانگی در حالت شدید و مانند قبل از کرونا انجام می‌شود بنابراین مردم عادی‌انگاری را در پیش گرفته‌اند که این مساله می‌تواند در روزهای آینده مشکلاتی برای ما ایجاد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران پیک ششم کرونا نوروز 1401 نسبت به روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت

  به گزارش تابناک به نقل از وبدا، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و عنوان کرد که ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند که خوشبختانه هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: متاسفانه برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می‌تواند موجب بیماری آن‌ها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدار‌های لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

دیگر خبرها

  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار