Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه بیش از ۷۰ نفر روزانه در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این ستاد فعالیت می‌کنند، گفت: اطلاع‌رسانی خدمات سفر اصفهان تاکنون با بیش از ۸۳ خبر تولیدی در خبرگزاری ایمنا، ۵۳ ویدیو، ۱۲ گالری عکس و ۸۰۰ سازه تبلیغاتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی معرک‌نژاد، امروز پنجشنبه _چهارم فروردین ماه ۱۴۰۰_ در جلسه بررسی وضعیت و ارائه گزارش مسئولان کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: حدود ۸۰۰ سازه تبلیغاتی در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و رویدادها و همچنین راهنمایی مسافران و گردشگران در حوزه‌های مختلف جاذبه‌های گردشگری، ابنیه‌های تاریخی و فرهنگی، ضوابط راهنمایی و رانندگی، آدرس پارکینگ‌ها و ضوابط اسکان نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار ۸۳ خبر تولیدی در پرونده خبری «به وقت زندگی» خبرگزاری ایمنا

وی با بیان اینکه تبلیغات شهری در قالب استرابورد، تک پایه، لمپوست و سازه‌های بتنی اجرایی شده است، افزود: از ابتدای فروردین‌ماه پرونده خبری «به وقت زندگی» در خبرگزاری ایمنا، ایجاد شد و تا کنون ۸۳ خبر در این حوزه تولید شده است، در دو روز گذشته تعداد اخبار تولیدی افزایش قابل توجهی داشته است و همچنین ۱۲ گالری عکس از اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در خبرگزاری ایمنا منتشر شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه ۱۰۸ خبر به صورت آنلاین در اتاق ویژه خبر در اداره کل ارتباطات رسانه‌ای تولید شده است، گفت: همچنین ۱۲۰ خبر در قالب‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و اطلاع رسانی‌هایی نیز در قالب تبلیغات محیطی و شبکه‌های اجتماعی شهرهای مبدا در حال انجام است.

تولید ۵۳ ویدئو از اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

معرک‌نژاد اضافه کرد: تولیدات تصویری چند دقیقه‌ای و کوتاه از اقدامات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از جمله اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی است؛ انتشار این تولیدات در فضای مجازی بازتاب خوبی به همراه داشته است و تاکنون در حوزه‌های مختلف ۵۳ آفیش داشته‌ایم و هر حوزه و ستاد به صورت جداگانه و تخصصی توسط تیم تولیدات رسانه‌ای پوشش داده شده و به مرور در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: دو باکس سه دقیقه‌ای برنامه رادیویی هم توسط کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان هر روز تولید شده که آخرین اخبار و اطلاعات به روز مورد نیاز شهروندان و مسافران در آن بیان می‌شود. به عنوان مثال روز گذشته شرایط ویژه پیش رو ناشی از وزش باد در بخش رادیو به اطلاع مردم رسانده شد.

بازتاب گسترده اقدامات ستاد خدمات سفر اصفهان در رسانه ملی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به پخش سه برنامه تلویزیونی ۱۱ دقیقه‌ای در شبکه اصفهان، گفت: تولیدات رسانه‌ای ستاد خدمات سفر از طریق تلویزیون پخش می‌شود، به‌طوری که آئین افتتاح گذر نوری هشت‌بهشت، در اخبار اصفهان پخش شد و در شبکه ملی هم بازتاب خوبی داشت.

وی اضافه کرد: امسال در ستاد سفر استان و شهر اصفهان بروشور و نقشه گردشگری جدیدی چاپ نشد، بر این اساس نقشه‌هایی که از پیش آماده شده بود، جمع‌آوری شد و یک اکیپ ۱۱ نفره جلیقه پوش هر روز در مکان‌های پر تردد سطح شهر حرکت می‌کنند و یک بروشور تک برگ محتوی برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و QR کد نصب اپلیکیشن راهنمای سفر را در اختیار مردم قرار می‌دهند؛ البته نقشه‌های پیشین نیز به تناسب نیاز، در سطح شهر نصب می‌شود و در ستادهای هدایت حداقل سه شیفت باید فعالیت کنند که هنوز شیفت شب عملیاتی نشده است.

برقراری ۶۶۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در سه روز اول فروردین ماه

معرک‌نژاد با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ در سه روز اخیر شش هزار و ۶۰۰ تماس دریافتی داشته است، روز گذشته دو هزار تماس با ۱۳۷ گرفته شده که هزار و ۲۰۰ تماس در زمینه راهنمایی گردشگری و به ویژه راهنمایی در زمینه اسکان بوده است، ادامه داد: در بازه کوتاهی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصمیم گرفت اپلیکیشن «اصفهانما» را به عنوان ابزار محوری اطلاع رسانی قرار دهد که ابتدا به نظر می‌رسید از این اپلیکیشن استقبال نشود، البته می‌توان جذابیت‌هایی برای این اپلیکیشن ایجاد کرد تا بتوان سیاست‌های مختلف ترافیکی و اقتصادی را از طریق آن اجرایی کرد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با وجود اینکه هنوز بخش بازی در اپلیکیشن «اصفهانما» راه اندازی نشده است، تا سوم فروردین ماه، سه هزار و ۱۶۳ نفر این اپلیکیشن را بر تلفن‌های خود نصب و ۷۶ هزار و ۲۵۱ نفر از صفحات جزئی این اپلیکیشن بازدید کرده‌اند.

وی با قدردانی از تمام افرادی که در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: بیش از ۷۰ نفر روزانه در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این ستاد فعالیت می‌کنند.

کد خبر 563622

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به وقت زندگی کلانشهر شهر اخبار موبایل خبرگزاری ایمنا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اقدامات ستاد خدمات سفر خبرگزاری ایمنا فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام

اتحادیه اروپا از فیس‌بوک و اینستاگرام به اتهام اقدامات گسترده و موارد مشکوک به نقض قانون خدمات دیجیتالی، از جمله عدم اقدامات کافی برای محافظت از کاربران در برابر انتشار اطلاعات نادرست خارجی در آستانه انتخابات سراسری اروپایی تحقیق می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی پرسه"، کمیسیون اتحادیه اروپا پرونده شرکت متا، (شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام) را بازگشایی کرده است. این پرونده در مورد نقض احتمالی "قانون خدمات دیجیتال" و قوانین حفاظت از داده اتحادیه اروپا است.

به این ترتیب کمپین روسی "صدای اروپا" که هدفش به اذعان بروکسل پر کردن اروپا از ایدئولوژی پوتین با کمک کمپین های اطلاعات نادرست بود، پیامدهایی برای متا (مادر فیسبوک و اینستاگرام) داشته است. کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد موارد نقض احتمالی قوانین خود از طریف این شرکت را بررسی کند. در اینجا مسئله مدیریت متا با تبلیغات سیاسی مطرح است. گفته می شود که این شرکت نتوانسته است از انتشار اطلاعات نادرست هدفمند بخصوص از طرف روسیه جلوگیری کند.

کمیسیون کمپین به اصطلاح دوپلگانگر را هدف قرار داده است. به ادعای بروکسل کمپین با تقلید از منابع خبری معروف و معتبر، اینترنت را پر از محتوای تبلیغاتی در حمایت از سیاست های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کرد.

کمیسیون اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات قانون خدمات دیجیتال (DSA) سیاست ها و شیوه های شرکت متا را در رابطه با تبلیغات گمراه کننده و محتوای سیاسی در آستانه انتخابات اروپا در ژوئن بررسی خواهد کرد. البته روسیه به طور خاص ذکر نشده است.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای گفت: طبق قوانین اتحادیه اروپا، شرکت‌های فناوری باید از انتشار محتوای خطرناک جلوگیری کنند، در غیر این صورت با جریمه‌های سنگین مواجه می‌شوند. وی تاکید کرد: این کمیسیون ابزارهایی را برای محافظت از شهروندان اروپایی در برابر اطلاعات نادرست و دستکاری هدفمند توسط کشورهای ثالث ایجاد کرده است.

متا اکنون پنج روز کاری فرصت دارد تا قبل از ادامه این روند، به نگرانی های اتحادیه اروپا پاسخ دهد.

سال گذشته کمیسیون اروپایی علیه X (توئیتر سابق) در یک پرونده مشابه بررسی نحوه مدیریت پلتفرم ایلان ماسک با محتوای غیرقانونی و اطلاعات نادرست، به ویژه در ارتباط با حملات حماس به اسرائیل در 7 اکتبر را آغاز کرد.

کمیسیون اروپایی تاکید کرد: شروع این رویه صرفاً یک شبهه را بررسی می‌کند و ارزیابی اولیه مرجع هنوز نتیجه نهایی را نشان نمی‌دهد. کمیسیون اعلام کرد که به جمع آوری شواهد، به عنوان مثال از طریق مصاحبه، ادامه خواهد داد. علاوه بر این، کمیسیون اتحادیه اروپا از نظر تئوری می تواند امتیازات متا را بپذیرد.

در ماه اکتبر، تیری برتون، کمیسر صنعت اتحادیه اروپا به فیس بوک در مورد محتوای بیش از حد تحریف شده در این پلتفرم در ارتباط با انتخابات اروپا هشدار داد. برتون نوشت که می‌خواهد فوراً در مورد جزئیات اقدامات فیس بوک برای جلوگیری از جعل، از جمله با توجه به انتخابات آتی در اتحادیه اروپا مطلع شود. پارلمان اروپا در تابستان مجدداً انتخاب خواهد شد.

بروکسل از زمان اجرایی شدن قانون خدمات دیجیتال در سال گذشته، در حال مقابله با نفوذ روزافزون شرکت‌های فناوری بوده و تحقیقاتی را در مورد سایت‌های شبکه اجتماعی تیک‌تاک و ایکس (توییتر سابق)  آغاز کرده است. تیک‌تاک هفته گذشته در برابر فشار اتحادیه اروپا تسلیم شد و پس از اینکه کمیسیون از این پلتفرم درباره یک ویژگی پاداش در اپلیکیشن جدیدش، پاسخ خواست، ویژگی جدید را متوقف کرد.

اتحادیه اروپا همچنین ظنین است که فیس‌بوک و اینستاگرام ممکن است امکان مشاهده محتوا در فیدهای توصیه‌ای محتوای سیاسی از حساب‌هایی را که حجم زیادی از این دست محتوا را منتشر می‌کنند کاهش دهند و در این باره با کاربران شفاف نباشند که نقض قانون خدمات دیجیتال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان
  • تقدیر هیئت مدیره جایزه پولیتزر از دانشجویانی که اعتراضات را پوشش می‌دهند
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای