Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بر اساس آمار از 25 اسفند 1400 تا دوم فروردین سال جاری، 217 هزار و 916 سفر جاده‌ای، یکهزار و 333 سفر ریلی، 7 هزار و 850 فروند نشست و برخاست هوایی داخلی و بین‌المللی گزارش شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی آریا؛معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی آمار سفرهای ایام نوروز 1401 از تاریخ 25 اسفند 1400 تا دوم فروردین 1401 در بخش‌های جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار ارایه شده  از تاریخ 25 اسفند 1400 تا دوم فروردین 1401 دو میلیون و 119 هزار و 261 نفر مسافر جاده‌ای داخلی و 217 هزار و 916 سفر جاده‌ای داخلی ثبت شده است.

در بخش ریلی نیز طی مدت زمان اعلام شده، در یکهزار و 333 سفر ریلی 479 هزار و 748 نفر جابه‌جا شدند. این آمار در بخش هوایی داخلی و بین‌المللی شامل 970 هزار و 91 نفر است و نشست و برخاست هوایی نیز در بخش داخلی و بین‌المللی 7 هزار و 850 فروند گزارش شده است. در بخش دریایی نیز ورود و خروج مسافر دریایی 861 هزار و 640 نفر، ورود و خروج گردشگر دریایی 346 هزار و 520 نفر، ورود و خروج شناور مسافری 8 هزار و 80 فروند و ورود و خروج شناور دریایی نیز 23 هزار و 412 فروند ثبت شده است. 

معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع تصادفات جاده‌ای را نیز در زمان اعلام شده 25 اسفند 1400 تا دوم فروردین 1401 شامل 115 مورد تصادف فوتی، یکهزار و 333 مورد تصادف جرحی برشمرد و تعداد متوفقات سرصحنه را 172 نفر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سفر اسفند 1400 تا دوم فروردین ورود و خروج جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک

تین نیوز

فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، از کشف سکه های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان، از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حشمت الله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک، حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری، به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر، همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه ای در کیف جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

ملکی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک، سکه های کشف شده، مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن، در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور، با بیان اینکه با استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت: در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید