Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست دو بر صفر مقابل کره جنوبی اظهار داشت: برد را به کره تبریک می‌گویم آنها استحقاق برد را داشتند. نیمه اول از  عملکرد تیمم راضی نبودم چون خیلی عقب نشسته بودیم و تلاش می‌کردیم با توپ های مستقیم توپ را به آزمون برسانیم.

وی افزود: از بازیکنان خواستم توپ را از دفاع به خط هافبک بیاورند و در بازی سازی هافبک‌ها بیشتر درگیر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت شجاع خلیل ‌زاده هم بدبیاری بزرگ دیگری بود که در نیمه اول برای‌مان اتفاق افتاد. جدا از اینکه جای بازیکنان هجومی و مهمی در این بازی برای ما خالی بود. این مصدومیت هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود و سعی کردیم در مقاطعی از مسابقه بازی را کنترل کنیم اما نتیجه دلخواه ما نبود.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با لبنان گفت: این بازی را واگذار کردیم اما پرواز طولانی و جای خالی بازیکنان و اختلاف زمانی روی تیم ما فشار مضاعفی وارد کرد. قطعا می‌خواهیم بازی ‌ها را با برد تمام کنیم و احترام زیادی هم برای تیم لبنان قائل هستیم. 

اسکوچیچ در مورد اینکه سون توانست بازهم مثل بازی رفت به تیم ایران گل بزندو عملکردش را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: سون بازیکنی است که همیشه ارزشش را نشان داده و بازیکنی در کلاس جهانی است و در هر لحظه از بازی با حرکاتش می‌تواند بازی را به نفع تیمش عوض کند. بازیکنی است که واقعا کلاس جهانی دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسکوچیچ کره سرمربی تیم ملی ورزشی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شکست ایران مقابل کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه آلومینیوم اراک که در فصول اخیر در نقش گربه سیاه پرسپولیس خودی نشان داده و البته فوتبال خوبی هم بازی می کند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

با توجه به ترکیب یازده نفره ایرالکو شامل احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی مینگین سنی این تیم 26 سال است. 

در صورت حضور بازیکنان باتجربه ای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات ، امیر نوری یا علیرضا نقی زاده در ترکیب اصلی میانگن سنی  این تیم بالاتر می رفت اما دو نفر اول مصدوم و دو نفر بعدی نیمکت نشین هستند.

البته غیر از بازیکنان جوان متعدد در ترکیب اصلی ایرالکو مهره های جوان زیادی هم روی نیمکت این تیم دیده می‌‍شوند.

حسین نوروزی و علی وطن دوست تنها 21 سال سن دارند،ابوالفضل قتبری 20 ساله است و محمد خلیفه دروازه‌‍بان ذخیره و بهرام گودرزی هم تنها 19 سال سن دارند تا تیم مجتبی حسینی هم با پنج بازیکن زیر 23 سال به مصاف حریف نامدارش رود.

شروین بزرگ،رضا جبیره،علیرضا نقی زاده و امیر نوری چهار بازیکن بزرگسال نیمکت ایرالکو هستند.

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس