Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:26:39 GMT

آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله فاطمی‌نیا

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۴۰۰۷

آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله فاطمی‌نیا

فرزند آیت‌الله فاطمی‌نیا گفت: الحمدلله با بهبود وضعیت حال این استاد اخلاق و ثبات وضعیت جسمانی، امروز پنجشنبه ۴فروردین‌ماه ایشان از بخش مراقبت‌های ویژه ترخیص و در بخش عمومی تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام دکتر سیدحسین فاطمی‌نیا از فرزندان آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق اظهار داشت: الحمدلله با بهبود وضعیت حال این استاد اخلاق و ثبات وضعیت جسمانی، امروز پنجشنبه ۴ فروردین‌ماه ایشان از بخش مراقبت‌های ویژه ترخیص و در بخش عمومی تحت مراقبت پزشکان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت از پدر در بیمارستان عیادت کرد، گفت: از کادر درمان و پزشکی مجرب بیمارستان نیز که در این مدت بسیار تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

فاطمی‌نیا تصریح کرد: از مردم عزیز کشور نیز که در این مدت دعاگوی پدر بودند، تشکر می‌کنم و ان شاء الله به زودی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شوند.

وی با گلایه از افرادی که در فضای مجازی خبر ارتحال این استاد اخلاق را منتشر می‌کردند، گفت: از مردم خواستارم اخبار مستند در خصوص وضعیت استاد را از رسانه‌های معتبر و همچنین صفحه رسمی ایشان در فضای مجازی به نشانی fateminia پیگیری کنند.

استاد فاطمی‌نیا طی روزهای گذشته به دلیل شدت یافتن بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود.

استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا متولد ۱۳۲۵ در تبریز، خطیب، استاد اخلاق، صاحب‌نظر در زمینه تاریخ اسلامی و کتابشناس و همچنین چهره شناخته‌شده‌ای برای مخاطبان از طریق سخنرانی در منابر و برنامه‌های صداوسیماست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت آیت الله فاطمی نیا تبریز خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت الله فاطمی نیا استاد اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد