Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار  احمد طاهری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره راه‌بندی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان های ایرانشهر ، دلگان و بمپور، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس شهرستان‌های مذکور قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه یکی از عاملان اصلی این شرارت ها را در یکی از محلات آن شهرستان شناسایی و صبح امروز در قالب چند تیم عملیاتی برای دستگیری او  وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شرور مسلح که خود را در محاصره مأموران انتظامی دید، بدون توجه به اخطارهای پلیس، برای فرار از محل اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد و درگیری مسلحانه آغاز شد.
وی ادامه داد: در نهایت پس از نیم ساعت درگیری و تبادل آتش، این شرور ۲۵ ساله با شلیک تکاوران پلیس به هلاکت رسید.
سردار طاهری خاطر نشان کرد: در پاکسازی مخفیگاه شرور به هلاکت رسیده، علاوه‌بر کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۵۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، چندین قبضه سلاح و مهمات جنگی نیز کشف شد.
 وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و بر عزم جدی تکاوران جان برکف انتظامی در برخورد قاطع با اشرار مسلح و سارقانی که قصد دست درازی به اموال مردم در محورهای مواصلاتی استان را دارند تأکید کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان انتظامی بمپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان انتظامی بمپور سیستان و بلوچستان انتظامی بمپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احشام قاچاق در بندرلنگه

سرهنگ محمدامین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: مأموران انتنظامی شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، از دپوی احشام قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی دقیق از محل دپو، ۲۵ رأس گوسفندکه بصورت گله‌ای رها گردیده بود کشف و احشام را جهت سیر مراحل قانونی توسط یک دستگاه خودرو کمکی به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام