Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:35:37 GMT

امام جمعه بروجرد: معیشت مردم باید در اولویت باشد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۷۶۳۹

امام جمعه بروجرد: معیشت مردم باید در اولویت باشد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "سیدعلی حسینی" در نمازجمعه این هفته شهرستان در مصلی نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: دولت در این چند ماهی که روی کار آمده است چندین اقدام موثر در راستای کاهش مشکلات معیشتی مردم انجام داده است و می دانیم کار سختی است اما همه باید تلاش کنند.
وی افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغالزایی معرفی شده است که بیانگر پیش بردن کارها بر مبنای علمی و پژوهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بروجرد بیان کرد: دانش بنیان به معنی؛ بنا گذاری مبتنی بر پژوهش های کاربردی است و اینکه قبل از شروع هر طرح و اقدامی باید آن اقدام مورد کارشناسی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: اینکه اقداماتی با شکست مواجه می شوند یعنی نگاه کارشناسی انجام نشده است که آیا آن اقدام به صلاح است و چقدر به انجام آن نیاز داریم.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اگر تولید دانش بنیان رونق بگیرد قطعا بسیاری از مشکلات حل خواهند شد و می تواند راه نجات کشور باشد.
امام جمعه بروجرد یادآور شد: تعداد ۶ هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان داریم که می توانند نجات بخش کشور باشند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به موضع قدرتمندانه تیم مذاکره کننده ایرانی گفت: مذاکرات تیم مذاکره کننده ما با تیم مقابل قدرتمندانه و عزتمندانه بوده است.
وی افزود: این قدرت نمایی جمهوری اسلامی باعث شد تا تیم مذاکره کننده از موضع قدرت مقابل تیم مذاکره کننده قرار گیرد و همین آمریکا را به نرمش وادار کرد.

برچسب‌ها بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان تیم مذاکره کننده جمعه بروجرد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد