Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مسافران و گردشگران و شهروندانی که این روزها قصد حضور در ساحل فرح‌آباد را داشته باشند اگر بخواهند از انتهای جاده فرح‌آباد وارد محدوده ساحلی شوند با یک باجه عوارضی مواجه می‌شوند که باید برای رد شدن از آن و رسیدن به محدوده ساحل ۱۰ هزار تومان به ازای هر خودرو بپردازند.

انتشار ویدئویی از ورودی ساحل فرح‌آباد ساری و ترافیک سنگینی که در انتهای جاده دریا و منتهی‌الیه شمالی این شهر ساحلی سبب شده که یک بار دیگر این پرسش برای بسیاری از بومیان و مسافران پیش بیاید که ۱۰ هزار تومان را به چه دستگاهی و بر چه اساسی می‌پردازند؟ پرسشی که با توجه به برجسته شدن اقدامات انجام شده برای آزادسازی سواحل در استان طی دو ماه اخیر و تأکید بر آزاد بودن دسترسی به ساحل برای همه، برجسته‌تر از سال‌های قبل مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 666117 برچسب‌ها سفر - گردشگری سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری سفر جاده فرح آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه