Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی سال جاری تا کنون ۲۱ هزار و ۷۰۰ خانوار مسافر در مدارس آماده‌سازی شده این اداره اسکان یافتند.

به گزارش قدس آنلاین، سید محمود لعل سجادی  افزود: این میزان اقامت از ۲۶ اسفند ماه پارسال تا پایان پنجم فروردین ماه کنونی ثبت شده است و بر این اساس تا کنون بیش از ۸۵ هزار نفر در مدارس این استان اقامت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: برای نوروز امسال تعداد ۹۱۰ مدرسه با هشت هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان خراسان رضوی آماده‌ میزبانی از مسافران فرهنگی شده است که از این تعداد، ۷۰۰ مدرسه با حدود هفت هزار کلاس درس در کلانشهر مشهد قرار دارد. رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که علاوه بر مسافران و زائران فرهنگی، مدارس آموزش و پرورش میزبان مسافران غیرفرهنگی هم بوده اند و حدود ۳۰ درصد از مسافران اسکان گزیده در مدارس استان طی این مدت را مسافران غیرفرهنگی تشکیل می‌دهند. خراسان رضوی دارای بیش از ۱۲ هزار مدرسه با ۵۴ هزار کلاس درس است. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زائران امام رضا ع مدارس اسکان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد