Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروههای جهادی امروز هم مانند همیشه در ایام نوروز در خدمت به مردم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، امروز در شرایطی هستیم که مهمان ناخوانده ای در سطح کشور همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده وهربرنامه ای متمرکز به مبارزه با ویروسی به نام کرونا است.

واگیردار بودن این ویروس باعث شده تا شرایط ویژه ای در سطح کشور رقم خورده ودر همه جا رعایت موارد بهداشتی برای عموم مردم الزامی شود تا جایی که متخلفان مجازات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا باعث شد تامردم در شرایط سختی باشندواستفاده از مواد بهداشتی در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

دراین روزها خدمت به مردم روی دیگری به خود گرفته واین بار تولید مواد بهداشتی، ماسک ، ضدعفونی معابر ومواردی ازاین قبیل مورد نیاز مردم وهمه در تلاش هستند تا از آسیب های این ویروس کاسته شود.

گروههای جهادی مثل همیشه از ابتدا در کنار مردم بوده اند واین بار هم مردم را فراموش نکرده واز ابتدای مبارزه با این ویروس تا نابودی آن در کنارمردم هستند.

از ضدعفونی معابر گرفته تا غربالگری ، شرکت در بستن ورودی های استان وشهرستان تا تولید ماسک گروههای جهادی همواره حضور دارند ومی خواهند تا این ویروس هرچه زودتر نابود شود.

اقبالی از اعضای گروههای جهادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:با شیوع ویروس کرونا در هر زمینه ای که نیاز بود ورود کرده ودر مهار این ویروس در کنار مردم هستیم.

وی اظهار کرد:ضدعفونی معابر ، شرکت در غربالگری، تهیه ماسک ومواد بهداشتی برای مردم از مواردی هستند که گروههای جهادی دائما در حال انجام آن هستند.

اقبالی خاطرنشان کرد:اولویت اصلی خدمت رسانی در گروههای جهادی مردم هستند ودر هرزمانی درکنار مردم برای حل هر مشکلی هستیم.

آری بدین گونه است که صحنه های زیبایی از خدمت رسانی به چشم می خورد وودراین میان هرکس با توان خودش به میدان خدمت آمده از زوجی که مخارج عروسیشان را صرف ساخت ماسک کرده اند تا بانویی که با تمام توان خودش مشغول ساخت ماسک است.

این گونه است که اتحاد وهمدلی باعث شکست هر بحرانی حتی این ویروس منحوس می شود و باعث می شود تا در کنارهم برمشکلی پیروز شویم وبا کمترین امکانات بهترین نتایج رقم بخورد.

 

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

کلیدواژه: گروههای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان

سرهنگ احمد ابراهیمی ،‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران گفت:  گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال  دارد.


وی با بیان اینکه ۱۴ تا ۲۱اردیبهشت هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده است گفت: در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی خواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی از اجرای رزمایش  خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر دادو افزود: برنامه های  هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.‌

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان  تصریح کرد: شعار هفته بسیج سازندگی گیلان"  همه باهم بسیج خدمت رسانی" نام گذاری شده است. 

وی اضافه کرد: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومین ،۱۷ پروژه  آب رسانی، راه اندازی میز خدمت ، اهداء ۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان  از اهم برنامه های این هفته بسیج سازندگی است. 

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه طی ۶ سال گذشته بالغ بر ۲ هزار مسکن توسط بسیج سازندگی گیلان با کمک خیرین برای محرومین احداث شد ، گفت: ۷۰۰ مسکن محرومین در حال حاضر در دست ساخت می باشد.‌

وی با تاکید بر اینکه برای خدمت رسانی به مردم هیچ قید و بندی نداریم و به همه اقشار در بحران های مختلف با همراهی گروههای جهادی خدمات رسانی انجام خواهیم داد، افزود: خوشبختانه امروز در جامعه فرهنگ بسیجی حاکم شده است. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به آبرسانی مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: طی ۲ سال ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی سپرده شده که از این مجموع طی ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا از آب شرب سالم با همت گروههای جهادی بسیج سازندگی برخوردار شدند.‌

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاههای مقاومت بسیج استان فعال است  این صندوق ها تسهیلات بدون بهره در حوزه های  مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه خدمات رسانی لازم را به نیازمندان ارائه می دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به اجرای طرح نفس پرداخت و ادامه داد: در این طرح مادران باردار بی بضاعت استان شناسایی و توسط گروههای جهادی بسیج خدمات لازم به این قشر انجام می شود. 

وی اظهار داشت : ۲۰۲ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در طول بحران کرونا در استان انجام شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند