Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ در نخستین روزهای بهار تغییراتی نیز در تیم فجر سپاسی رخ داد و مجتبی سرآسیایی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، راهیابی تیم فجر سپاسی به لیگ برتر مایه خوشحالی و شادی مردم و مسئولان استان فارس شد و روزگار قدرت و درخشش فوتبال فارس را تصور می‌کردند اما با گذشت بیش از 20 هفته از لیگ برتر مشخص شد که این خوشحالی دوامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست‌های پی در پی تیم فجر خطر سقوط این تیم را قوت بخشید و سبب شد که مسئولان تیم اقدام به برکناری علی اصغر کلانتری که سرمربی‌گری این تیم را بر عهده داشت، کنند.

با برکناری کلانتری تیم فجر در آخرین بازی خود با سرمربی‌گری مهرداد معدنچی به روی زمین رفت و در روزهای پایانی سال مجتبی سرآسیایی سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز معرفی شد.

وی امروز رسما به عنوان سرمربی این تیم قدیمی فوتبال معرفی شد و در کنار وی سیروس سنگچولی نیز به عنوان مربی دروازه‌بان و علیرضا آریانیک به عنوان مربی بدنساز به کادرفنی فجرشهید سپاسی اضافه شدند.‌

مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق شهرخودرو مشهد و دستیار فعلی امیر قلعه‌نویی در گل گهر سیرجان بود. وی برای نخستین بار توانست به عنوان سرمربی با تیم شهر خودرو مشهد و با برتری در مرحله پلی اف آسیا مجوز ورود این تیم مشهدی را به مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا کسب کند.

بیژن: تا قبل از برد ما برابر فجر سپاسی، جدول لیگ 15 تیمی بود!/ برای پنالتی زدن استرس نداشتمسیدعباسی: امیدها را برای ادامه فصل زنده نگه داشتیم/ هیچ وقت از شکست فجر سپاسی خوشحال نمی‌شوملیگ برتر فوتبال| شهر خودرو با برتری مقابل فجر سپاسی بالاخره دو رقمی شدتساوی بدون گل فجر سپاسی و شهر خودرو در نیمه نخست

سرآسیایی همچنین در طول یک فصل و به عنوان مربی توانست بقای تیم گل گهر سیرجان را در لیگ برتر تضمین کند و همچنین وی در یک فصل و به عنوان مربی نتایج خوبی را با تیم مس رفسنجان کسب کرد.

این کارنامه سبب انتخاب سرآسیایی شده است و مردم شیراز امیدوارند با هدایت وی تیم فجر به دوران اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتبی سرآسیایی عنوان مربی فجر سپاسی لیگ برتر تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی