Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ت استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد، گفت:‌ در حال حاضر وضعیت شهرستان‌های رزن و درگزین نارنجی، اسدآباد آبی و سایر نقاط استان در وضعیت زرد قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، ظهر امروز در نخستین جلسه رسمی ستاد مدیریت کرونا در استان، ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی استان در ایام نوروز، اظهار داشت: در این ایام 7 میلیون تردد در جادهای مواصلاتی همدان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 50 هزار نفر در ایام نوروز در استان اقامت داشتند، تصریح کرد: با بازگشایی غارعلیصدر در ایام نوروز، 27 هزار نفر از این مجموعه دیدنی بازدید کردند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه خطر کرونا همچنان در کمین است، گفت: مردم برای حفظ سلامت خود و جامعه از عادی‌انگاری پرهیز، و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی همراهی و هماهنگی خوبی در ستاد اجرایی سفر داشتند، اظهار داشت: نظارت بر بازار و بررسی مسائل و مشکلات آن با همراهی فرمانداران، ماموریت ویژه امروز معاون اقتصادی بود و مقرر شد با جدیت تمام رصد و پیگیری کند.  گزارش‌های ستاد اجرایی سفر به طور روزانه و لحظه‌ای به مراجع بالادستی ارائه می‌شود. 

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان‌های رزن و درگزین نارنجی، اسدآباد آبی و سایر نقاط استان در وضعیت زرد قرار دارند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون، اظهار داشت: تزریق واکسن در پیشگیری از ابتلا به کرونا و بستری بیماران مبتلا تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه از 14 فروردین ماه همه مدارس استان باید بازگشایی شود، گفت: هیچ کلاسی به صورت غیر حضوری برگزار نخواهد شد.

استاندار همدان افزود: مراقبت‌های لازم از مسافران نوروزی و حصول اطمینان از تزریق حداقل دو دز واکسن ضروری است.

نماینده مردم همدان در مجلس: قوانین دست و پاگیر شرکت‌های دانش بنیان حذف می‌شودروند کاهشی و سرمای هوا در همدان ادامه دارد

قاسمی فرزاد گفت: نظارت‌های لازم بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراکز اقامتی توسط دستگاه متولی به طور جدی انجام شود.  

وی عنوان کرد: مراکز بهداشت آمادگی کامل برای ارائه خدمات تزریق واکسن به مسافران نوروزی در ایام پیشرو را داشته باشند.

استاندار همدان گفت: عادی‌انگاری باعث شیوع ویروس کرونا خواهد شد و سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت.

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز