Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، قباد بهزادی پور با یادآوری اهمیت توانمندسازی افراد و نیروهای فناور در جهت اشتغال دانش بنیان افزود: رویدادهای فناورانه یکی از روش های تاثیرگذار برای ایجاد و استقرار تیم ها در مراکز رشد به صورت هسته و واحد فناور و همچنین آموزش و توانمندسازی فناوران است.  

وی یادآور شد: خروجی رویدادهای فناورانه در مراکز رشد، زمینه توانمندسازی هسته ها و واحدهای فناور و ایجاد شرکت های دانش بنیان و اشتغال دانشجویان را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا رویدادهایی که خروجی آنها منجر به یک قرارداد مالی یا جذب هسته فناور در مراکز رشد شوند، از امتیاز تشویقی در سطح بندی برخوردار خواهند شد.  

مدیرکل سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ۶۰۶ رویداد فناورانه برگزار شد که این تعداد در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۸۳۷ رسید، گفت: رویدادهای فناورانه در ۱۰ بخش و با اهداف متفاوت در مراکز رشد برگزار می شود که عبارت از دوره های آموزشی (۴۷۲ مورد)، وبینار (۶۹۰ مورد)، استارتاپ ویکند (۷۶ مورد)، طرح پویش کارآفرینی (۳۲ مورد)، چالش فناوری (۶۸ مورد)، تجربه در مسیر فناوری و نوآوری (۴۹ مورد)، روز عرضه و نمایش فناوری (۹ مورد)، نمایشگاه/ جشنواره/ فن بازار (۵۶ مورد)، ایده آرا (۲۶۸ مورد) و سایر فعالیت های فناورانه  (۸۶ مورد) است.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بهزادی پور خاطرنشان کرد: از تعداد  هزار و ۸۳۷ مورد برنامه فناورانه برگزار شده در واحدهای دانشگاهی، ۵۴۷ برنامه فناورانه در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه برگزار شده است. این فعالیت ها توسط تمامی واحدهای دانشگاهی در قالب های ایده آرا، چالش فناوری و استارتاپ ویکند برژا شده است.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای فناورانه یکی از شاخص های ارزیابی سراهای نوآوری و سطح بندی مراکز رشد دانشگاه به شمار می رود. همچنین برگزاری رویدادهای فناورانه در زیست بوم فناوری یکی از اقدامات کلان بسته توسعه فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد است.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استارتاپ فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استارتاپ فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استارتاپ فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رویدادهای فناورانه مراکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی