Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:37:01 GMT

سامانه نوبت دهی پزشک و مشاوره تلفنی با 15% تخفیف

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۳۷۲۰

سامانه نوبت دهی پزشک و مشاوره تلفنی با 15% تخفیف

به نظر شما در چنین شرایطی چه راهکاری وجود دارد؟ فناوری ارتباطات نوین برای این چالش همیشگی چه راه حلی اندیشیده است؟ در عصر کنونی بیش از 70 درصد از بیماران پیش از مراجعه به پزشک، با جستجو در اینترنت به دنبال اطلاعات در مورد مسائل پزشکی خود هستند و بیش از 60 درصد از آنها نوبت­گیری آنلاین از پزشکان را به سایر روش های نوبت گیری ترجیح می­دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تا تاریخ 1401/02/01 میتوانید با کد تخفیف C1401 از مشاوره تلفنی دکتریاب استفاده کنید.

خبر خوب این است که مدت زمان زیادی است که شرایط نوبت­گیری به صورت آنلاین از پزشکان توسط سایت نوبت­دهی پزشکان دکتریاب ایجاد شده است. این روش جدید نوبت­دهی مزیتی دو جانبه برای بیماران و پزشکان فراهم نموده است. چراکه از شلوغی و بی­نظمی در مطب پزشک جلوگیری به عمل آورده و همچنین بیمار بر اساس زمان نوبت خود و با اطمینان به مطب پزشک مورد نظر مراجعه خواهد کرد.

جهت اخذ نوبت ابتدا باید با ورود به سایت نوبت ­دهی دکتریاب، پزشک مورد نظر خود را جستجو کرده و جدول زمانی نوبت­های موجود را بررسی نمایید تا زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. از مهمترین مزیت­های نوبت­گیری به صورت آنلاین این است که اغلب متخصصان پزشکی و پیراپزشکی در این سامانه حضور داشته و بیماران در هر شهری که باشند قادر به اخذ نوبت از پزشک مورد نظر خود و مراجعه حضوری به مطب پزشک می­باشند. جزئیات دقیق­تر این سامانه را در ادامه بررسی خواهیم نمود.

عنوان مهمترین تخصص‌ها در سایت نوبت‌دهی پزشکان دکتریاب

تعداد تخصص­های موجود در سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب، بالغ بر 20 تخصص است که همه آنها بخش مهمی از حفظ سلامت انسان­ها را بر عهده دارند. ولی برخی از تخصص­ها مانند تخصص داخلی، تخصص قلب و عروق، فوق تخصص سرطان و جراحای عمومی نقش اساسی در محافظت از جان انسان در شرایطی بحرانی بر عهده دارد. این بخش به معرفی جزئیات تخصص­های پزشکی اختصاص یافته است تا بتوانید با کسب اطلاعات دقیق­تر، نسبت به نوبت­گیری از پزشک متخصص مورد نظر خود اقدام نمایید.

معرفی پزشکان مراقبت‌های اولیه

با توجه به پیچیدگی­های رشته پزشکی و ارتباط آن با چند وجهی بودن آناتومی انسان، همه پزشکان متخصص نقش مهمی در محافظت از سلامت بیماران بر عهده دارند. اما در این میان پزشکان خانواده، پزشکان عمومی، پزشکان متخصص داخلی و پزشکان اطفال تاثیر بیشتری در حفظ سلامت بیماران از طریق هدایت آنها در مسیر درمانی درست دارند.

بر همین اساس توصیه ما این است که برای تشخیص نوع تخصص مورد نیاز جهت درمان بیماری خود ابتدا با اخذ نوبت در سامانه دکتریاب به پزشکان مراقبت­های اولیه مراجعه کنید تا هم در هزینه های ثانویه صرفه­جویی شود و هم نیازی به مراجعه­های بی مورد به متخصصان نداشته باشید.

نکته قابل ذکر این است که پزشکان متخصص داخلی، علاوه بر دوران 7 ساله پزشکی عمومی، به دلیل پشت سر گذاشتن 4 سال دوره رزیدنتی به صورت تخصصی قادر به تشخیص علائم شدید بیماری بوده و بهتر است که برای تشخیص بیماری به پزشکان مراقبت­های اولیه مراجعه کنید.

پزشک متخصص داخلی می­تواند بیماری­های مربوط به بخش­های مختلف بدن مانند قلب، کلیه، روده و کبد تشخیص دهد و دارای رشته­های فوق تخصصی کلیه، کبد، گوارش، روماتولوژی، آنکولوژی، قلب و عروق، غدد و ریه می­باشد که هر یک از این موارد را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

دکتر مغز و اعصاب

تشخیص بیماری­های مرتبط با سیستم عصبی مرکزی و محیطی، بیماری های مغزی و نخاعی توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب انجام می­شود. بر این اساس برای درمان بیماری صرع، تشنج، آلزایمر، پارکینسون، اختلال نخاعی و سکته مغزی باید از طریق سامانه نوبت­دهی دکتریاب برای ملاقات با پزشک متخصص مغز و اعصاب نوبت دریافت کنید. در صورتیکه بیماری شما نیاز به جراحی داشته باشد، پزشک متخصص شما را به جراح مغز و اعصاب ارجاع خواهد داد.

دکتر غدد و متابولیسم

یکی از رشته­های فوق تخصصی رشته داخلی، فوق تخصص غدد و متابولیسم است که جهت تشخیص و درمان بیماری­های مربوط به سوخت و ساز بدن، اختلالات متابولیک، مشکلات هورمونی و غدد، مشکلات تیروئید، دیابت و ناباروری باید به فوق تخصص غدد و متابولیسم مراجعه نمود.

دکتر گوش، حلق و بینی

تشخیص و درمان دارویی مشکلات مربوط به آلرژی، شنوایی، سرطان سر و گردن، سینوزیت مزمن، انجام تست تشخیصی مانند نوار گوش و تست خواب توسط پزشک متخصص گوش، حلق و بینی انجام می­شود. همچنین برای برای انجام جراحی زیبایی بینی می­­توان به پزشک متخصص گوش، حلق و بینی مراجعه نمود.

دکتر قلب و عروق

پزشکان متخصص قلب و عروق جهت تشخیص و درمان بیماری­های مرتبط با قلب مانند سکته قلبی، نارسایی قلب، جراحی قلب، فشار خون بالا و مراقبت از بیماران قلبی و عروقی در سامانه آنلاین دکتریاب حضور دارند. علاوه بر آن اگر برای رفع گرفتگی عروق، بای پس قلب، نصب دستگاه ضربان ساز قلب، آنژیوگرافی و استنت­گذاری نیاز جراح قلب داشته باشید، به پزشک جراح ارجاع داده می­شوید. در برخی موارد پزشک متخصص قلب و عروق برای تشخیص دقیق بیماری نیاز به انجام تست­های تشخیصی مانند تست ورزش و اکوی قلب خواهد داشت.

دکتر پوست و مو

بیماری­های عفونی، التهابی، خود ایمنی و سرطانی مرتبط با غشاهای مخاطی، پوست، مو و ناخن توسط پزشک متخصص پوست و مو تشخیص داده می­شود. علاوه بر آن برای انجام خدمات زیبایی همانند فیلر لب، صورت و بوتاکس و برداشتن زگیل از روی پوست می­توان از سامانه نوبت­دهی دکتریاب، برای ملاقات با متخصص پوست و مو نوبت دریافت نمود.

دکتر خون و انکولوژی

تشخیص و درمان بیماری سرطان و بیماری­های خونی توسط فوق تخصص خون و آنکولوژی انجام می­شود. بیماری­های قابل تشخیص توسط فوق تخصص آنکولوژی مرتبط با اختلالات سرطانی و غیر سرطانی ارگان­های تولیدکننده خون و اجزای خون می­باشد.

در صورتی که مشکوک به یکی از بیماری­های مربوط به ترمبوز ورید عمقی و اختلال انسدادی، کم خونی، اختلال ژنتیکی مانند بیماری سلول داسی شکل، اختلال انعقادی مانند هموفیلی و سرطان خون هستید بهتر است که توسط سامانه آنلاین دکتریاب از فوق تخصص آنکولوژی نوبت غیر حضوری دریافت نموده تا روند درمان شما بدون تاخیر و اتلاف وقت انجام شود.

دکتر گوارش

پزشک فوق متخصص گوارش قادر به تشخیص و درمان بیماری­های مربوط به معده، روده کوچک و بزرگ، حلق، مری، کبد، لوزالمعده، کیسه صفرا، راست روده و مقعد مانند سندرم روده تحریک پذیر، رفلاکس معده، سلیاک، سنگ کیسه صفرا می­باشد و برای درمان این بیماری­ها باید از طریق سامانه آنلاین دکتریاب برای مراجعه به پزشک فوق متخصص گوارش نوبت دریافت کرد. همانگونه گفته شد، فوق تخصص گوارش یکی از رشته­های فوق تخصص داخلی است.

دکتر آلرژی، اختلالات تنفسی و ریه

پزشکان فوق تخصص ریه و آلرژی به منظور پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری­های سیستم تنفسی در سامانه دکتریاب حضور دارند. بر این اساس شما می­توانید جهت درمان بیماری­های مربوط به آلرژی، آسم، سندرم دیسترس تنفسی از طریق این سامانه جهت دریافت نوبت آنلاین از فوق تخصص ریه و آلرژی اقدام نمایید.

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر آنلاین تشخیص و درمان بیماری بیماری های مربوط سامانه نوبت دهی نوبت دهی پزشک پزشکان متخصص مورد نظر خود مغز و اعصاب پزشک متخصص تخصص داخلی قلب و عروق نوبت گیری فوق تخصص تخصص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

در این اخبار ادعاشده بود که در این میهمانی تعدادی پزشک، با مصرف مشروبات تقلبی و دست‌ساز دچار مسمومیت شدند و در این بین یکی از پزشکان زن متخصص پوست و مو در شیراز جان باخته است و تعدادی دیگر به دلیل مسمومیت شدید در بیمارستان بستری شده‌اند. 

همچنین در این گزارش اعلام شده که همسر این پزشک که فوق تخصص چشم بوده هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم اکنون در کما به سر می‌برد.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با تسنیم، با اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات این دورهمی مرگبار، گفت: ظاهراً این اتفاق در یک میهمانی شخصی رخ داده و پزشکان حاضر در این راسم اکثراً از بخش خصوصی بودند.

وی با اشاره به اینکه تمام حاضران در این میهمانی پزشک نبوده‌اند، گفت: ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود. برخلاف آنچه که درباره تعداد مراجعه زیاد به بیمارستان پس از این میهمانی مطرح شده، اما ورودی زیادی به بیمارستان نداشته‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست که جزئیات بیشتر را از نظام پزشکی جویا شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز نیز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟