Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:33:23 GMT

۷۰ درصد تخلفات اعضای شوراها ناشی از فقدان آگاهی است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۰۸۹

۷۰ درصد تخلفات اعضای شوراها ناشی از فقدان آگاهی است

به گزارش ایرنا، پرویز سروری روز شنبه در نشست با احمد محمدی زاده استاندار بوشهر افزود: شوراهای اسلامی فرصتی بی بدیل برای خدمت به مردم و ظرفیتی کم نظیر هستند که ضعف آموزش از مشکلات اصلی آنها است.

وی اضافه کرد: تلاش داریم یک نظام آموزشی مناسب برای همه رده‌های شوراها ایجاد شود تا ارتقای جامعه شورایی برای مبنای آموزش شکل بگیرد و سطح تخلف‌ها کاهش و کارآمدی و توانمندی شوراها ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری بیان کرد: نگاه بخشی به شوراها نداریم بلکه باید با هم افزایی و هماهنگی، ظرفیت کارایی کشور را به حداکثر برسانیم.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اهمیت کار شهرداری ها، از ۴۰ شهر استان، شهرداران ۳۸ شهر منصوب شدند تا روند خدمت رسانی به مردم متوقف نشود.

احمد محمدی زاده افزود: اختلاف جدی بین شوراها و شهرداری های استان بوشهر وجود ندارد و وحدت و انسجام خوبی بین شوراها و شهرداری‌ها حاکم است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از ضعف های موجود در شوراها، موضوع آموزش است که این امر منجر به روز تخلف می شود.

وی افزود: در استان بوشهر ظرفیت آموزشی مطلوبی برای ارائه آموزش های لازم به اعضا شوراها با هدف جلوگیری از تخلفات وجود دارد که انتظار می رود شورای اسلامی استان بوشهر در این زمینه پیش قدم شود.

محمدی زاده با تاکید بر توزیع عادلانه منابع در شهرداری ها گفت: شوراها ظرفیت بزرگی برای توسعه استان به شمار می‌روند و می توان از این فرصت برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در روستاها با همکاری دهیاری ها استفاده کرد.

 

برچسب‌ها بوشهر شورای شهر شورای عالی استان ها سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شورای عالی استان ها بوشهر شورای شهر شورای عالی استان ها سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد