Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی محمد دریکوند روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی، سرویس‌های بهداشتی پیش ساخته مجهز به دستشور و تهویه در منطقه گردشگری بیشه نصب شد.

وی افزود: پیش از این در بازدیدی که از این منطقه گردشگری داشتیم مسافران نوروزی از کمبود امکانات بهداشتی گلایه مند بودند که بنا شد نواقص زیرساختی منطقه گردشگری «بیشه» در اسرع وقت برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری پیش تر با اشاره به بررسی وضعیت اماکن گردشگری استان افزود: برخی از مناطق گردشگری مانند آبشار بیشه و نوژیان دارای مشکلات زیرساختی هستند که قرار شد سرویس‌های بهداشتی به این مجموعه‌های گردشگری افزوده شود.

آبشار بیشه یکی از آبشارهای زیبای استان لرستان  در کنار راه‌آهن تهران - خوزستان و در نزدیکی ایستگاه «بیشه» قرارگرفته و از این‌رو هرساله پذیرای در ایام مختلف بهار و تابستان پذیرای مسافران زیادی از جای‌جای کشورمان است.

آبشار «بیشه» با چشم‌اندازی زیبا یکی از نادرترین و زیباترین آبشارهای استان لرستان است.

ارتفاع آبشار ۴۸ متر تا نقطه برخورد با زمین است و ۱۰ متر نیز از آنجا تا وصل شدن به رودخانه سزار است و عرض تاج آبشار ۲۰ متر است.

در بالای آبشار، روبروی ایستگاه چشمه‌های پر آب متعددی دیده می‌شود که از دل کوه می‌جوشند و از وسط ایستگاه قطار گذشته و آبشار «بیشه» را تشکیل می‌دهند.

هوای خنک و با طراوت، سرسبزی و شادابی کوه‌های بلند و دل‌نشین «بیشه» را به یک منطقه دیدنی و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.

برچسب‌ها گردشگری دورود لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری دورود لرستان گردشگری دورود لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول