Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با توجه به اینکه نیمه نخست تعطیلات نوروزی از ۲۵ اسفند ماه سال قبل تاکنون به اتمام رسیده، شاهد بازگشت موج نخست مسافران هستیم در نتیجه کریدور مسیر مشهد به سمت تهران در جاده‌های استان میزبان ترافیک پرحجم، اما روان است.

علاوه بر این بازدید‌های حضوری و فیزیکی ۶۲ دوربین هوشمند ثبت تخلف بر راه‌های استان نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پایش تصویری، وضعیت حجم ترافیک و شرایط جوی لحظه‌ای راه‌ها در طول نوروز به صورت مستمر انجام می‌شود تا بهترین خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران رضوی را داشته باشیم.

به دلیل طولانی بودن فاصله بین شهر‌ها در استان سمنان و همچنین شرایط کویری راه‌های این استان نیاز است که رانندگان به ازای هر ۹۰ دقیقه در جاده‌های نسبتاً خلوت‌تر و هر ۷۰ دقیقه رانندگی در محور‌های شلوغ، حتماً ۱۵ الی ۲۰ دقیقه استراحت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسافران نوروزی محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود