Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیامک محبی  با اشاره به عملکرد مرکز بهداشت استان قم در ایام نوروز گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۵ هزار و ۵۱۳ بازدید توسط بازرسان مرکز بهداشت استان قم در راستای نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: بازرسان و کارشناسان مرکز بهداشت استان از اماکن مختلفی همچون تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهر قم و روستان‌های استان بازدید داشتند که طی این بازرسی‌ها تعداد ۷۵۲ مورد اخطار کتبی برای واحد‌های مختلف صادر و در این مدت ۱۶ واحد نیز تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی بیش از هزار و ۸۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در بازدید‌های صورت گرفته کشف و امحاء شدند و همچنین ۷۷۱ مورد کنترل کیفی آب شرب و کلرسنجی صورت گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در هفته گذشته به ۵۴ گزارش مردمی رسیدگی و با تخلفات برخورد شده است گفت: شهروندان قمی و همچنین زائران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف بهداشتی موضوع را طی تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه