Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عبدالله دیدبان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه تعداد مراجعان به مراکز درمانی استان افزایش یافته و توصیه می شود شهروندان در ایام نوروز نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی قزوین با اشاره به اینکه بیشترین میزان فضاهای آلوده به ویروس کرونا مربوط به محیط‌های بسته مانند تالارهای پذیرایی، رستوران‌ و کافی شاپ‌ها هستند، افزود: باید ضمن آنکه این فضاها مجهز به تخلیه هوا باشند، غذاها نیز به صورت بیرون بر ارایه شود و شهروندان نیز در خانه ماندن را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استفاده از ماسک در حین دید و بازدیدهای نوروزی و شست و شوی مداوم دست و صورت تاثیر به سزایی در کاهش ابتلا به ویروس کرونا را دارد. 

این مسوول همچنین اظهار داشت: متاسفانه کودکان در معرض جدی ابتلا به ویروس کرونا هستند که توصیه می کنیم نسبت به واکسیناسیون آن ها توجه لازم شود.

وی ادامه داد: تا به امروز ۱۵.۳۷ درصد از جمعیت ۵ تا ۱۲ سال استان دز اول و بالغ بر۴.۷۵ درصد از این گروه سنی دز دوم واکسیناسیون خود را تزریق کرده اند. 

دیدبان همچنین گفت: ۹۶.۱۵ درصد از جمعیت ۱۲ سال به بالای استان دز اول، ۸۸.۷۷ درصد دز دوم و ۴۱.۲۳ درصد دز سوم خود را دریافت کردند. با توجه به اینکه واکسیناسیون دز سوم تاثر به سزایی در کاهش ابتلا به جهش های پیشرفته ویروس کرونا دارد، توصیه می کنیم شهروندان نسبت به تکیمل واکسیناسیون خود اهتمام ورزند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اومیکرون دانشگاه علوم پزشکی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اومیکرون دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا اومیکرون دانشگاه علوم پزشکی قزوین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد