Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:29:28 GMT

ورود این حجم از مسافر به گیلان نیازمند مدیریت ویژه است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۱۶۸۸

ورود این حجم از مسافر به گیلان نیازمند مدیریت ویژه است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در بازدید از موزه میراث روستایی گیلان با اشاره به افزایش حضور مسافران در دور نخست مسافرت‌های نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آمارها ظرفیت تمام مراکز اقامتی گیلان تکمیل شده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های اقامتی در حوزه گردشگری با توجه به افزایش مسافرت‌ها به استان گیلان، افزود: امسال استان گیلان از نظر توقف و ماندگاری مسافر رتبه نخست در کشور را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به ثبت بیش از ۹۰۷ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان گیلان، اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه با رشد ۱۲۳ درصدی مواجه بوده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های گردشگری استان گیلان برای اشتغال زایی و افزایش درآمد فعالان این بخش استفاده شود، گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مراکز گردشگری و اقامتی به واسطه شیوع ویروس کرونا با ارائه تسهیلات به فعالان گردشگری و حمایت از این بخش اقتصاد گردشگری تقویت شود.

عباسی با تأکید بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات به مسافران، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌ها بالای گردشگری استان گیلان تلاش می‌شود تا توسعه اقتصاد گردشگری در دولت سیزدهم رونق یابد.

وی با اشاره به راه اندازی ۳۸ نمایشگاه صنایع دستی با ۵۴۳ غرفه در سراسر استان گیلان، گفت: معرفی و عرضه صنایع دستی استان گیلان به مسافران به رونق اقتصاد حوزه گردشگری کمک می‌کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیریت تحولی باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: ورود این حجم از مسافر نیازمند مدیریت ویژه است.

کد خبر 5454704

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی گردشگری مسافرت نوروزی استان گیلان مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه گرگان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود