Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@23:32:44 GMT

ورود مسافران به مشهد از ۶.۳ میلیون نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۲۷۶۰

ورود مسافران به مشهد از ۶.۳ میلیون نفر گذشت

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی با خروج ۴۷۰ هزار زائر از مشهد خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت گنابادی‌نژاد در خصوص میزان ورود مسافران به مشهد در نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: از ۱۰ اسفند ماه سال گذشته مصادف با عید مبعث که سفر زائران به مشهد آغاز شد تا پایان پنجم فروردین ماه ۶ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۳۵ نفر ورودی به شهر داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نخستین پیک بازگشت مسافران از روز جمعه، پنجم فروردین ماه، با حدود ۴۷۰ هزار نفر آغاز شده است. بزرگترین نگرانی ما در بازگشت مسافران تامین وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای بود که با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: با پیگیری‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهد حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به اتوبوس‌های برون‌شهری اضافه خواهد شد. همچنین تعدادی اتوبوس از استان‌های همجوار و شرکت جوان‌سیر ایثار به ظرفیت اتوبوس پایانه‌های مسافربری مشهد ملحق خواهد شد.

گنابادی‌نژاد بیان کرد: در حال حاضر به مدت ۲ شب است که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از ظرفیتی اقامتی رسمی و غیررسمی مشهد خالی شده تا در صورت حضور مسافران در پیک دوم تعطیلات نوروزی مشکلی برای اقامت آن‌ها نداشته باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسافران نوروزی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد