Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@10:17:09 GMT

دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۷۴۳

دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است.

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت‌ها و مواضع پدافندی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در جمع کارکنان این نیرو ضمن تبریک سال جدید، گفت: در چهره شما جوانان، شور، صلابت و ایستادگی در راه هدف موج می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امنیت، آسایش و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش و همت عزیزانی است که شبانه‌روزی وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.
وی خدمت تحت لوای فرماندهی فرمانده معظم کل قوا را نعمتی بزرگ دانست و تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که فرمانده، ولی فقیه باشد و این نعمت فقط در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. ما در قبال فرصت خدمتی که در میهن اسلامی در اختیار داریم، وظیفه خیلی سنگینی بر دوش داریم و باید سربازان راستین و واقعی باشیم. فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: مقام معظم رهبری پدافند هوایی را اولویت اول در دفاع از کشور معرفی کردند؛ این اولویت اول بودن وظایف و مسئولیت‌های زیادی به همراه دارد و می‌طلبد که ما وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. امیر سرتیپ صباحی‌فرد اطلاعات و عملیات را در بالا بردن توان رزمی موثر دانست و خاطرنشان کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان جمهوری اسلامی ایران را ندارند اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن، متخصص و تجهیزات بومی برای کشور ایجاد شده است. امروز بدون وابستگی به خارج از مرزها، قطعات سامانه‌های پدافندی را تولید می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی در پایان گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب به دلیل دارا بودن شرایط خاص، از حساس‌ترین مناطق پدافند هوایی است. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش امیر صباحی فرد پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه

ناو فرانسوی شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی همراه آن «شوالیه پل»، به ترتیب موشک‌های ضدهوایی Aster ۱۵ و Aster ۳۰ را شلیک کردند.

به گزارش ایسنا، ناو هواپیمابر شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی همراه آن شهر تولون را در ۲۲ آوریل ترک کردند، اما آنها خیلی زود وارد عملیات شدند. در دریای مدیترانه، شارل دوگل و ناوچه پدافند هوایی «شوالیه پل»، موشک‌های Aster ۱۵ و Aster ۳۰ را به‌عنوان بخشی از تمرین شلیک کردند.

به نقل از لیبراسیون، وزارت دفاع فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این تمرین بر روی اهداف کنترل از راه دور، شبیه‌ساز پهپادهای شناسایی و موشک‌های ضد کشتی انجام شد.»

این شلیک‌ها خدمه را برای مقابله با موقعیت‌های با شدت بالا آموزش می‌دهند.

ناو هواپیمابر شارل دوگل برای اولین‌بار به مدت دو هفته تحت فرماندهی ناتو قرار گرفت. رئیس ستاد مشترک ارتش فرانسه اعلام کرده بود این مأموریت که کشتی‌هایی از چندین کشور (ایالات متحده، یونان، اسپانیا، پرتغال) را گرد هم می‌آورد، از ۲۶ آوریل تا ۱۰ مه تحت فرماندهی کارکنان دریایی «استرایک فور ناتو» (StrikforNato)، متشکل از ۱۵ کشور از جمله فرانسه، و به رهبری یک نظامی آمریکایی انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد