Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورکهگیلویه و بویراحمد از خدمت رسانی بسیج دانشجویی این دانشگاه در ایام نوروز خبر داد.

سجاد پرتوی مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورکهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، گفت: اولین اردوی جهادی دانشگاه پیام نور بعد دوسال به همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب قرارگاه شهید ستار اورنگ از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در روستا‌های منطقه دیشموک، شهرستان کهگیلویه با حضور ۲۰ دانشجو جهادی متشکل ازخانم و آقایان با محور‌های عـلمی، آمـــوزشی، تــــربیتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرتویی ادامه داد: این گروه جهادی دانشجویی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی، عقیدتی، سیاسی و تربیت بدنی فعالیت و ۳ روستای چندارسربسروی‌رش با جمعیتی بیش از ۱۰۰۰ نفر را تحت پوشش قرار دادند.


 مسئول جهادی و خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:اصول و مهارت‌های زندگی - مشاوره عمومی و فردی کارگاه‌های آموزشی حقوق زنان و وظایف مردان - فعالیت‌های فوق برنامه، برگزاری کلاس‌های اموزشی و فرهنگی در زمینه ریاضیات زبان خارجه و عربی برگزاری نماز جماعت در همه روستا‌ها بصورت نمادین رنگ کاری و گذاشتن شیشه‌های مدرسه و خانه بهداشت_ برگزاری جشن نیمه شعبان در روستای سربس و ... از فعالیت‌های این گروه جهادی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایام نوروز گروه جهادی جهادگران بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بسیج دانشجویی دانشگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد