Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علی اکبر زاده ظهر امروز دوشنبه در بازدید از زیارتگاه ایثار در قلاویزان مهران اظهار کرد: همه مدیون خون پاک شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس هستیم و ما به عنوان متولیان امور فرهنگی کودکان و نوجوانان در تبیین و معرفی شخصیت‌ها و اهداف متعالی دفاع مقدس به جوامع هدف وظایفی بزرگ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مهم شمردن برنامه‌های راهیان نور برای کودکان و نوجوانان، افزود: همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در ادامه با اشاره برنامه‌های این کانون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این کانون در قالب انتشار کتاب‌، فیلم‌های آموزشی و سرگرمی و همچنین در قالب داستان‌های که توسط مربیان آموزش دیده در مراکز کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود این فرهنگ را منتقل می‌کند.

استان ایلام ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای ۷ یادمان دفاع مقدس است که هرساله پذیرای کاروان‌های راهیان نور و مسافران از سراسر کشور است.

کد خبر 5454965

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اردوهای راهیان نور مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا کرمانشاه نوروز سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه گرگان کودکان و نوجوانان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان