Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@23:46:48 GMT

ابراز تأسف بن زاید از سازش دیرهنگام با رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۲۲۴

ابراز تأسف بن زاید از سازش دیرهنگام با رژیم صهیونیستی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات پس از پایان نشست شش جانبه «النقب» در کنفرانس خبری مشترک گفت: این یک لحظه تاریخی برای همه حاضران بر روی صحنه، داخل و خارج از سالن است. ما تلاش می‌کنیم نحوه روایت تحولات را تغییر دهیم و آینده‌ای بهتر بسازیم.

وی ادامه داد: ایستادن ما در کنار هم و روابط ملت‌ها و شرکت‌های ما یکی از راه‌های مقابله با تروریسم، ارعاب و خشونت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بر اهمیت تاریخی نشست النقب تاکید می‌کنیم و از سال‌هایی که بدون دستیابی به صلح گذشته است، متأسفیم.

وزیر اماراتی تصریح کرد: زمان ساختن آینده متفاوت و همکاری برای شکست تروریسم و خشونت فرا رسیده است.

«عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین نیز با اشاره به عملیات «خضیره» در عمق فلسطین اشغالی گفت: ما حادثه روز گذشته در اسرائیل را محکوم و بر مخالفت بحرین با تمامی اشکال تروریسم تأکید می‌کنیم.

الزیانی همچنین افزود: همکاری و احترام متقابل برای ایجاد فضای همزیستی جهت تحقق امنیت و شکوفایی مشترک، ضروری است و ما خواهان دستیابی به کشور دائمی برای فلسطینیان هستیم.

«ناصر بوریطه» وزیر خارجه مغرب نیز گفت: حمله روز گذشته در الخضیره را محکوم می‌کنیم و حضور ما در اینجا بهترین پاسخ به این حملات تروریستی است. ما اینجا هستیم چرا که به صلح مبتنی بر ارزش‌ها و منافع مشترک ایمان داریم.

بوریطه همچنین تصریح کرد: ما از راه‌حل دو دولتی که تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس را تضمین کند، حمایت می‌کنیم.

«سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر هم در این کنفرانس خبری گفت: گفتگوهای ما سازنده و عمیق بود و به چالش‌های متعدد پیش روی منطقه پرداخت. این دور از گفتگوها ما را بر آن داشت تا راه‌هایی را برای توسعه دیدگاه‌های مشترک و حفظ اعتبار راه حل تشکیل دو دولت مورد بحث قرار دهیم. ما بر اهمیت حفظ راه حل دو دولتی و دستیابی به تشکیل یک کشور فلسطینی به پایتختی بیت المقدس، به گونه‌ای که امنیت اسرائیل را تأمین کند، تاکید کردیم.

وی افزود: ما استفاده از خشونت، تروریسم و اقدامات تحریک آمیز را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که باید با تروریسم مبارزه کنیم. ما شاهد تحولات مثبتی در عادی سازی روابط با اسرائیل هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بن زاید النقب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقاً و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجادشده در رابطه با روایتی از آیت‌الله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشرشده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده‌شده برای ایشان نه‌تنها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشورها مواجه شده است، تأکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه‌تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب‌زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت‌تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تأکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های‌مان، متعهد می‌باشیم، علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکوهای برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

کد خبر: 1228911 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس