Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با قطر گفت: بازی قبلی را متاسفانه با نتیجه خوبی تمام نکردیم و فردا مقابل لبنان برای جبران بازی قبلی، کره جنوبی به زمین می‌رویم.

شرط خرید بلیت مسابقه ایران و لبنان اعلام شد

فدراسیون فوتبال شرایط خرید بلیت مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط افرادی می‌توانند بلیت این مسابقه را بخرند که ۲ دُز واکسن کرونا تزریق کرده باشند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سرمربی تیم ملی لبنان: برای کسب اعتبار بازی می‌کنیم

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال لبنان گفت: درست است که بازی رفت را از دست داده ایم، اما اینجا برای کسب اعتبارمان بازی می‌کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اسکوچیچ: در بازی با لبنان شکست از کره جنوبی را جبران می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بازی قبلی را متاسفانه با نتیجه خوبی تمام نکردیم و فردا مقابل لبنان برای جبران بازی قبلی، کره جنوبی به زمین می‌رویم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دیوید بکهام به دنبال گرفتن گاوهای مقدس بارسلونا

بنیانگذار تیم اینترمیامی برای تیم خود به دنبال بستن قرارداد با هافبک و مدافع چپ بارسلونا موسوم به «گاوهای مقدس» است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

غیبت دوباره طارمی؛ مهاجم پورتو محروم از بازی پایانی

«مهدی طارمی» که به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در بازی مقابل کره‌جنوبی غایب بود در دیدار با لبنان نیز نمی‌تواند به میدان برود. ادامه خبر را اینجا بخوانید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

طلای آسیا بر گردن هندبالیست‌های ساحلی ایران

تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران با پیروزی مقابل قطر قهرمان آسیا شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال مهدی طارمی دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال مهدی طارمی ادامه خبر را اینجا بخوانید سرمربی تیم ملی فوتبال بازی قبلی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید