Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه در الخضیرة واقع در شمال فلسطین اشغالی که به کشته و مجروح شدن شماری از صهیونیست‌ها منجر شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: این عملیات شجاعانه به وقت خود انجام شد و تعبیری از پاسخ ملت فلسطین به نشست خیانتکارانه و سازشکارانه النقب و محکوم کردن آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جبهه عمل اسلامی لبنان همچنین عملیات الخضیرة را پاسخی طبیعی و مشروع به همه جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی در حق ملت مظلوم فلسطین، تلاش آنها برای مصادره اراضی فلسطین و توسعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مناطق مختلف کرانه باختری، تلاش شهرک‌نشینان با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر برای تخریب مسجدالاقصی و پاسخ به همه توطئه‌هایی که در راستای یهودی سازی قدس شریف و مقدسات اسلامی و مسیحی صورت می‌گیرد، توصیف کرد. 

این جبهه همچنین خواستار ایستادن ملت‌هایی که حکومت‌های آنها به سازش با رژیم اشغالگر تن داده‌اند، در کنار ملت فلسطین شد و از آنها خواست با برپایی تظاهرات‌های اعتراض‌آمیز در خیابان‌ها هرگونه رابطه و سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

جبهه عمل اسلامی، عملیات جهادی را تنها پاسخ به جنایات رژیم اسرائیل که ابایی از قتل زنان، سالمندان و کودکان در برابر چشم و گوش جهانیان ندارد، دانست و خواستار افزایش این نوع از عملیات‌ها شد.


 

منبع: تقریب

کلیدواژه: جبهه عمل اسلامی جبهه عمل اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • عملیات شهادت‌طلبانه جدید در سرزمین‌های اشغالی