Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:45:25 GMT

بازدید شبانه استاندار قم از کشتارگاه صنعتی طیور

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۰۰۰

بازدید شبانه استاندار قم از کشتارگاه صنعتی طیور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم شب گذشته با حضور در یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور، از فرآیند ورود مرغ زنده، تا کشتار و آماده‌سازی برای عرضه به بازار مصرف بازدید کرد.

استاندار قم در ادامه این بازدید و در نشستی با مسئولان این واحد تولیدی، گفت: رعایت موازین شرعی و مسائل بهداشتی در کشتارطیور، اصل بسیار مهمی است که خوشبختانه در این کشتارگاه این موارد به خوبی رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهچراغی بر اهمیت حمایت از امر تولید اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با حضور کارشناسان و متخصصان امر و تسهیل در فرآیندهای قانونی، شرایطی ایجاد شود تا از ظرفیت‌های موجود در این کشتارگاه در راستای توسعه تولیدات وعرضه به بازار مصرف استفاده مناسبی شود.

وی ادامه داد: از سوی دستگاه‌های ملی نیز در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های حمایتی و تولید محصولات بسته‌بندی شده دام و طیور پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

استاندار قم همچنین با قدردانی از تلاش تولیدکنندگان و عوامل دست اندرکار تامین کالاها و مواد پروتئینی مورد نیاز شب عید استان، بر لزوم پیگیری جدی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان و نیروی کار شاغل در بخش دام و طیور  تاکید کرد.

شاهچراغی همچنین با اشاره در پیش بودن ماه مبارک رمضان، خواستار اتخاذ تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ  و تخم‌مرغ مورد نیاز  این ایام و پیشگیری از بروز هرگونه کمبود و کاستی در این بازار شد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهچراغی استاندار قم تامین کالاهای ضروری استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک

 محمد کرمی ، استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از مناطق درگیر سیلاب جنوب استان از سد مخزنی كهير که بر روی رودخانه کهیر احداث شده و بزرگترین سد مخزنی استان است، بازدید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان