Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین تجلی به اجرای ۲۰ روزه طرح نوروزی در این استان اشاره و گفت: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا کنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافرین و به ۱۶ هزار و ۳۷۸ تن نیز اطلاع رسانی و آموزش کرونا ارائه شده است.

او گفت: تعداد ۱۰ پست ثابت و ۲ گروه سیار اعضای جوانان هلال احمر در این طرح فعالیت دارند و در این مدت تعداد ۱۶ هزار و ۴۸۷ نفر از اطلاع رسانی در رابطه با نقاط حادثه خیز و ۱۲ هزار و ۹۳۷ نفر نیز از آموزش‌های مهارت ترافیکی بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلی گفت: از ابتدای اجرای طرح ۱۰ هزار و ۲۲۴ مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند و در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۱۳ هزار و ۸۴ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند و ۲ هزار و ۶۸۶ نفر نیز به خیمه‌های نماز مراجعه داشته اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: در این مدت، جوانان ۶۶۳ آموزش مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه دریافت کردند و یک هزار و ۴۵۶ سنجش فشار خون نیز به مسافرین ارائه شد.

او گفت: تا کنون ۱۹ هزار و ۵۵۴ اقلام فرهنگی به مسافرین ارائه شده است و در راستای اجرای این طرح ۱۱ هزار و ۳۸۸ تن به پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) پیوستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر فارس ایستگاه های نوروزی راهنمایی مسافر طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران