Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و انبار مقدار زیادی لوله سرقت شده از شرکت نفت و گاز در یک انبار ضایعاتی در شهرستان گچساران، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده انبار ضایعاتی را شناسایی و از این انبار بیش از ۱۰ تن لوله‌های سرقتی از شرکت نفت و گاز را که به صورت ماهرانه‌ای در این انبار جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمیان بیان کرد: در این راستا ۳ نفر متهم دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر سارقان و مال خرها در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و لوله‌ها از انبار ضایعاتی خارج و به شرکت بهره برداری نفت و گاز تحویل و این انبار ضایعاتی نیز پلمب شد.

کد خبر 5455390

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف سرقت دستگیری سارق مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه نوروز سانحه تصادف سفرهای نوروزی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور گرگان نوروز 1401 انبار ضایعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج