Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:03:48 GMT

افزایش ۸۱ درصدی تردد در راههای استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۹۶۱

افزایش ۸۱ درصدی تردد در راههای استان اصفهان

محمدعلی صلواتی گفت: طی روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا هشتم فروردین امسال، ۲۰ میلیون و ۷۲ هزار و ۹۳۸ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۱ درصد رشد داشته است.

کل تردد در راه‌های استان از مجموع ۱۴۰ دستگاه ترددشمار ثبت شده است.

به گفته او در این مدت، آمار خودرو‌های ورودی به محور‌های استان یک میلیون و ۵۹۶ هزار و ۶۴۴ خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی این مدت تعداد وسیله نقلیه خروجی از راه‌های استان یک میلیون و ۵۹۹ هزار و ۶۱۶ بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۸ درصد رشد داشته است.

صلواتی می‌گوید از ابتدای ستاد نوروزی تاکنون ۱۴.۶ درصد تردد پلاک‌های غیربومی در محور‌های استان مربوط به قم، ۱۲.۸ درصد مربوط به تهران، ۸.۳ درصد مربوط به فارس، ۵.۹ درصد مربوط به خراسان رضوی و بقیه مربوط به سایر استان‌ها است.

در این مدت ۱۶۰ هزار مسافر با ناوگان اتوبوس از مبدا اصفهان به سایر استان‌ها جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:محور اصفهان-بهارستان و بالعکس، اصفهان- آزادراه اصفهان-زرین‌شهر (فلاورجان) و بالعکس، آزادراه قم-کاشان، محور اصفهان-شهرضا، آزادراه کاشان-نطنز، اصفهان- زرین‌شهر (فولادشهر) پرترددترین محور‌های استان هستند.


صلواتی همچنین معتقد است میزان ماندگاری خودرو‌های غیربومی در استان از ابتدای ستاد نوروزی ۱۴۰۱ تا هشتم فروردین، بین یک تا دو روز ۱۷ درصد، بین دو تا سه روز ۱۱ درصد، بین سه تا چهار روز ۸ درصد، بین چهار تا پنج روز ۶ درصد و بین پنج تا شش روز ۵ درصد، بین شش تا هفت روز ۴ درصد و همچنین بین یک تا دو هفته ۱۳ درصد بوده است.


منبع:ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای وضعیت راه ها نوروز1401 نسبت به مدت مشابه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس مسدود شد

 

به گزارش تابناک، علی زندی فر گفت: به علت ادامه عملیات نصب توری بر روی سنگ، محور کرج چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.
زندی فر بیان کرد: بر همین اساس تردد از ابتدای میدان امیرکبیر تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.


مدیر کل راهداری البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی