Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:14:52 GMT

۱۶ هزار چراغ روشنایی معابر در اراک بهینه سازی شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۲۶۱

۱۶ هزار چراغ روشنایی معابر در اراک بهینه سازی شد

«امید رفیعی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در مجموع ۹۰ هزار چراغ روشنایی معابر در اراک وجود دارد که حفظ و نگهداری آنها با هدف تامین امنیت عمومی و اجتماعی و پیشگیری از رفع خطرهای احتمالی یکی از اولویت‌های شرکت توزیع برق این شهرستان است. .

وی اظهار داشت: سرقت تجهیزات روشنایی معابر استان مرکزی در سال ۱۴۰۰  نسبت به سال قبل آن چهار برابر رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام مدیرعامل توزیع برق شهرستان اراک گفت: بازیابی کابل‌های مسیرهای سرقت شده نیز یکی از برنامه‌های این نهاد در سال گذشته بود که با تلاش شبانه روزی گروهای عملیاتی برق انجام شد.

رفیعی افزود: رفع بیش از ۱۶هزار خاموشی موردی از طریق تماس های مردمی با سامانه تلفنی ۱۲۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱، رفع  ۶ هزار و ۱۲۰خاموشی موردی روستایی، رفع ۲ هزار و ۶۶۰خاموشی موردی ناشی از اتصالی شبکه از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق اراک در سال گذشته بود.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ کیلومتر شبکه برای رفع مسیرهای تاریک روستایی و شهری در شهرستان اراک سال گذشته ایجاد شد. ادامه داد: سال گذشته ۱۹۰ کیلومتر شبکه سیمی سرقتی با هدف پیشگیری از سرقت مجدد به کابل خودنگهدار تبدیل شد.  

اراک مرکز استان مرکزی است و بیش از ۶۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انرژی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انرژی برق اراک استان مرکزی انرژی برق سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران

سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: «پلیس مطالبه‌گر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهاد‌های مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.»

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به کیفیت خودرو‌ها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌های پلیس راهور، ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می‌توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم‌هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟